Polsk malerarbejde

Er igang med et renoveringsprojekt, som har behov for, at der kommer lidt mere skub i. Særligt har jeg sadlet om i forhold til malerarbejdet, som jeg egentlig selv ville lave - men travlhed på arbejdet gør, at det har fået noget længere udsigter end planlagt.

Derfor...: Forslag til, hvor man bedst kommer i kontakt med en polsk maler? Der er et hav af bureauer på nettet - men hvis der henvises hertil, så hører jeg samtidig gerne om erfaringer hermed. Men, endnu bedre, en henvisning til en polsk / østeuropæisk maler, der laver et godt stykke arbejde...? Det vil være meget værdsat. Gerne med kontakt til Nordjylland eller i nærheden heraf.

Det kan hurtigt udvikle sig til en tråd med for og imod i forhold til udenlandsk arbejdskraft. Det er ikke hensigten - og frabedes af hensyn til fokus i denne.

God weekend herfra og tak for hjælpen til de, der kan hjælpe mig lidt på vej


Jacob
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu er det jo et LAV DET SELV FORUM.. så det er ikke her du skal spørge
Hvis du har så travlt på arbejdet, må du jo tjene penge. Hvorfor er du så nødsaget til at tage tvivlsom arbejdskraft. Spørg dog en lokal maler. De er billigere end du tror.

 

Tag fri fra arbejde en uges tid, og tag til Polen og besøg alle de malere du kan finde, så du kan få et ordenligt grundlag for din spareiver....

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Du har helt ret i, at det hurtigt vil udvikle sig til en tråd med for og imod - i forhold til udenlandsk arbejdskraft.
Her er det ret imod!!
- Du vil gerne tjene penge på DIT arbejde - men vil IKKE lade andre tjene penge.. men prøver at få underbud..
- Der er selvfølgelig Polske firmaer, der arbejder efter gængse regler, og leverer et godt stykke arbejde (men dem vil du ikke bruge, da de også er for dyre for dig..) - så det du skriver, er - I min optik - "jeg vil have det hele lavet til ingen penge, og jeg ski.. på regler, skat og moms"..
Det er komplet useriøst, og nedgørende for denne slags forum..
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Takker for de mange konstruktive kommentarer, der jo til fulde afspejler at man har læst og respekteret det indledende indlæg i tråden. Og for at det er lykkedes for alle i tråden at holde det fokus, der var efterspurgt.

Og derudover en særlig tak for at indlæggene afspejler en imponerende indsigt i a) hvorvidt jeg har haft kontakt til og kendskab til, hvad lokale malere forlanger samt i b) den rendyrkede grådighed, som jeg øjensynlig har dybt inde i mig selv samt c) hvordan jeg har det med regler, skat og moms. Men dejligt at man kan finde så stærke menneskekendere de mest overraskende steder

Fortsat god weekend - jeg skal ikke forstyrre mere herinde.

Jacob
Annonce
måske du før du skrev indlægget skulle tænke skulle tænke over det er et lav det selv forum, hvor der må tænkes at være en del håndværkere iblandt, Det er mig en gåde hvordan du kunne tro det var herinde vi gik og gemte på hemmeligheden omkring hvor man finder de meget billige og gode polske håndværkere.

Men fortsat god weekend til dig også

Med mindre hensigten var at kommunikere på polsk, er det jo nok på grund af prisen. Det er at smide benzin på et meget fattigt parralel samfund der eksisterer i Danmark. Jeg har set polakker stå på paller fordi de ikke har råd til en stige, skære alle fliserne med vinkel sliber fordi de ikke har råd til en fliseskærer, uden briller og høre værn for det var der ikke penge til. Hvis jeg kendte en, fik du ikke hans nummer med mindre du ville garantere ham en løn på linje med en danskers. Men så var han nok ikke så interessant mere. Jeg synes den behandling er svineri og det er ikke polakkerne jeg er træt af men parcel hus generationen der sørger for at holde liv i det. 


km
Jeg kan godt forstå de mange reaktioner herinde, inklusive din egen. Men sagen er nu nok den at dit indlæg er faldet i et forum hvor det ikke giver mening. Tænker du skulle have skrevet i "over hækken".

Og så forstår jeg ikke dit krav om at de skal være polske... Kan du ikke bare sige hvor mange kvadratmeter du har og så give en pris, det må koste. Det kan jo være at man ikke behøver at være født i polen for at hoppe på din opgave.
hej ......... hvis det kun er et spørgsmål om pris så få fat i udenlandsk/polsk maler ....... nu er der lige det at jeg har været maler i 40 år og opholder mig meget ofte i Polen ..........
Jeg kan sige så meget at den ejerlejlighed som vi har i Polen , skal have en ordentlig omgang så snart jeg får tid ...... hverken malerarbejdets kvalitet eller produkter lever op til den stadard som jeg kan leve med ......
og ud fra disse betragtninger må du selv træffe dit valg ...............

....god arbejdslyst..

....... g.lykke...........
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også