Miele W 5825 - ! Teknisk fejl

En Miele W 5825 vaskemaskine som kort efter start bibber og viser en trekant med udråbstagn, samt skriver teknisk fejl.
Jeg har taget strømmen fra og startet igen, med samme fejl.
Hvad kan være galt og hvordan kan det afhjælpes?

/Janau2
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Her lige haft besøg af en Miele-reparatør. Det er styresystemet der er gået og en pris på 3.000kr + 1.000kr for tilkald af reparatør 😱

/Janau2

Puha det lyder som en dyr omgang. Øv. Men dejligt at du har fået den til at virke igen.

Der kan være penge at spare ved at gøre det selv, men ikke alle fejl er lige nemme som et gør det selv-projekt. Men det kan da være et forsøg hver en anden gang.
Som oftest tager jeg en snak med firmaets kundeservice (hvidevare reservedelsfirma) inden jeg går i gang for at få vejledning ved tvivlstilfælde. Flere af firmaerne har nogle udemærket gør det selv-univers med fejlsøgning, video mv.


Med venlig hilsen
Henrik Jakobsen
Jeg synes du skal forsøge selv, som Henrikkakobsen foreslår. Med tålmodihed kan det ikke gå helt galt; den er jo i stykker i forvejen.
Eksempelvis denne: http://www.hvidevareprofessoren.dk/da-DK/Fejlsoegning.aspx har fejlsøgning men jeg er sikker på at det har Miele også hvis du ringer til kundeservice og klager din nød.

Med venlig hilsen
Helle
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis