kanalsejlads

Hejsan.

Skulle der være nogen der ligger inde med kort, pilots osv.osv. til sejlads på kanaler og floder ned gennem Europa, til Middelhavet. ??

Så kunne jeg være hookt.

Mvh Ole

Hejsan. Skulle der være nogen der ligger inde... Vis hele indlægget
31 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Kan næsten heller ikke vente med at få hende i vandet igen, hun må da glide som en stolt svane. 


Ja, så lige en opfølgning igen.  Jeg har sloges lidt med volvo, da den kære motormand ikke ville skifte MDI boksen igen, "svar" den er god nok. Efter at være gået til hovedet, og ikke den anden ende ;0)) Lykkedes det mig at overbevise Volvo om at det faktisk ikke var god service, (så kort fortalt). Der kommer en ny boks af den nye type, for som de sagde, "vi kan ikke have du ligger et eller andet sted og ikke kan starte, og slet ikke med en ny motor".

Jeg venter nu bare på den kommer. og Damen er nu klar til at komme i det våde element, og foreløbig starter vores langtur fra A/S 18 april kl.1200 "sjarp" 

Ja kære venner, lige nok en opfølgning. En uge før vores drømmeturs start fik den gamle desværre en blodprop på hjernestammen og måtte nok en gang aflyse vores tur. Jeg er fuld mobil, men med dobbeltsyn og lidt besvær med balancen er det ikke godt at vide hvornår vi kommer ud og sejle igen. Så indtil videre er jeg landkrabbe.

God bedring.. jeg krydser fingre for "landkrabbens næste sejlads"

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Ja kære venner, Så er turen uigenkaldelig slut. Fik en ny blodprop samme sted, i november, så vi tør nu ikke begive os ud at sejle mere. Ja!! det var så det kapitel i ens liv. God vind fremover. ;0)
Annonce
Øv hvor træls, håber det bedste for dig.

Håber det bedste for dig fremover.

Mvh. Jan.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Kære @autoole - alt godt og gode ønsker herfra.. god vind 
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Ja venner, så er min sejlerepoke slut. Jeg magter ikke at gå rund på skivet. (har prøvet) Hun er derfor gjort klar til salg, og solgt, med nyt hjemsted i Bogense. Desværre, sådan kan det gå, så pas på jer derude, og få det bedste ud af jeres tid. 
God bedring hvis der udsigt til det. Jamen så får du rigtig tid til at rådgive herinde omkring både.  

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Kære @autoole  - alle mine bedste ønsker herfra - og som @ev skriver - så rådgiv gerne herinde, så mange får glæde, som du har haft..
God vind og medstrøm herfra.. 
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også