ASKO OP8640 ovn ringvarmelegeme gået

Er der nogen der ved hvor man evt. kan købe et nyt ringvarmelegeme til en ASKO OP8640 ovn, Jeg synes ikke jeg kan finde noget på nettet. Varmluft virker nemlig ikke, blæser kører men der kommer ikke varme, og alm. over/under varme virker også, så synes det vil være lidt trist at skulle skifte hele ovnen pga. dette. Den er lige godt 5 år gammel.

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du søger på hvidevarereservedele, får du en hel del hits.

fase
Jeg kan godt finde en masse varmelegemer, men synes ikke jeg umiddelbart kan finde et der skulle passe til lige til min ASKO oven. Kan sagtens finde til andre producenter. Kan man benytte "noname"? Man skal vel være sikker på Watt og diameter.
Du kan godt benytte "NO NAME" varmelegemer, når bare diameter samt spænding og watt passer. Har du prøvet at ringe til Asko, for at høre om du kan købe reservedelen?

fase
Jeg ville umiddelbart lave en mere specifik søgning f.eks. "asko ringvarmelegeme ovn". Får du ikke nogle resultater på din model, så kan du jo prøve at kontakte en af reservedelsfirmaerne på telefon eller mail for at høre om det er noget de kan få hjem - hvis ikke den er på lager?
Prøv f.eks. at kontakte dem her : http://www.nettoparts.dk/shop/ringvarmelegemer-varmelegemer-8034c1.html
Så kan de oplyse dig hvilket af legemerne du skal bruge
Alternativt skal du få afmonteret det defekte, og kigge på mærkningen hvorvidt det er 230V eller 400V, eller 2000 eller 2600 W

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis