Sekundlim

Er der nogen der ved,hvor man kan købe sekundlim på min.20 gram. ?


bh
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af optisana på 04-09-2016 19:37

Er der nogen der ved,hvor man kan købe sekundlim på min.20 gram. ?

Kender ikke vægtfylden på det "stads", men: http://www.jemogfix.dk/lim__1968/sekundlim-30-ml_9035961

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Her er en på 20 gram, medmindre du bruger rigtig meget lim, er det ikke en fordel med store "bøtter" når man først tager hul, får det ilt og det begynder at blive tykkere.
Det forlænger holdbar heden at at sætte det på køl (med sæt det nu ikke sammen med madvare)
www.carl-ras.dk/e-shop/kemi/lim/kon...versal431/
(kan sikkert findes billigere)

Findes også i 500 gram


Vi prøver igen, i morgen --
Hej Nitter. Tak for svaret.Som du skriver,er det noget "stads",men hvis man skal klæbe 48 lister på et modelskib,er det eneste anvendelige.

bh
http://www.axminster.co.uk/shop-by-interest/woodturning/superglues
Axminster har superglue til en væsentlig lavere pris end prisen i DK. Fragtprisen plejer også at være lavere end Danske butikker. Leveringstiden er typisk 3 dage.
Skrevet af optisana på 05-09-2016 09:00
Hej Nitter. Tak for svaret.Som du skriver,er det noget "stads",men hvis man skal klæbe 48 lister på et modelskib,er det eneste anvendelige.

Ja, f***** tage det skidt.   Det billige Jem&Bix har, er ligeså godt som de ualmindelige dyre mærker man sommetider støder på. For alle prisklasserne gælder at når der først er taget af flasken, har resterne en ret begrænset levetid.  

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Annonce
Jeg har aldrig oplevet problemer med holdbarheden i de store flasker. Jeg har dem ofte stående op til 6 måneder uden problemer.
Smut en tur i Harld Nyborg og køb for 50 kroner. Loctite så har du lim i lang tid.

René
Skrevet af bjor på 05-09-2016 16:36
Jeg har aldrig oplevet problemer med holdbarheden i de store flasker. Jeg har dem ofte stående op til 6 måneder uden problemer.

Det er efter min sølle mening også en ret kort en tid. Sekundlim bruger jeg meget sjældent mere end hvert andet år. 

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Jeg er jo heldigvis ikke dig.
ellers fås de fra udlandet til ca15kr for 50 gram, jeg købte mine for 2-3 år siden og bruger stadig af dem uden problemer http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__7173__HobbyKing_Super_Glue_CA_50g_1_7oz_Medium.html

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis