Varmepumpe

Vi har sat vores hus til salg,hvor det desværre fik et dårligt energimærke.Ved at installere en luft til luft varmepumpe,kan vi få et energimærke,der er et trin højere.Derfor vil jeg gerne vide,om der er nogle,der har erfaringer med de lidt billigere varmepumper.


bh
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej optisana, 

Ved ikke om du har fået klaret det med varmepumpen endnu.

Jeg ved i hvert fald, at det er vigtigt at få tjekket isoleringen før man begynder at investere i en varmepumpe.
Du kan eventuelt tjekke: http://www.greenmatch.dk/opvarmning/varmepumpe

Vi brugte det, da vi skulle sælge vores hus og fik 4 tilbud på varmepumper. I samme ombæring fik vi fortalt, at isoleringen i huset var utrolig vigtig inden installation - men det ved de stensikkert bedre end mig.

Held og lykke med salget af huset.

/// Andreas
 

Tak for svaret Andreas P. Det viser sig nu,at energimærket ikke er korrekt,jeg har selv undersøgt det,og det viser sig,at der er beregnet for lidt isolering,så det er en ommer.Ved du,om det havde nogen indflydelse på salget af huset,at der var indstalleret en varmepumpe ?

bh
Hej optisana,

Det er bare med at få det tjekket igennem igen så - bare så I ikke bliver snydt !
Altså - i bund og grund er det jo med til at forøge husets værdi, da der er tale om en forbedring.

Håber at det var svar nok og held og lykke med salget.

/// Andreas
Hej Andreas P. Tak for svaret.

bh
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis