link

hej

Her er et link hvor man også får tips m.m.

www.godetips.dk

mvh jancar
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Stakkels jancar - men nu har jeg igen lyst til lige at fremhæve LDS.

Jeps, gode indlæg men 249 indlæg under LDS-hus er ikke meget i forhold til den ægte LDS - og et at indlæggene var om en badevægt - ikke særligt relevant.

Og vi var ikke 20 fuldtidsbeskæftigede til at lave vores side som Ask-Alex - nej vi var 2 og så alle jeg brugere - men det var de, og kun fordi han udråbte, at om 1½ år er der kun en side tilbage er jeg lidt hævngerrig, for vi rystede da lidt i bukserne, for var hele vores arbejde og idé så forgæves. Derfor griner jeg lidt af ham - ikke ondskabfuldt, men en storskryder der tager 2 sider i avisen på noget han ikke har præsteret giver jeg ikke så meget for, som stille og roligt at få noget til at fungere, og så med økonomien i behold.

I dag er der ihvertfald en side der udvikler sig skønt og det er vores, ikke hurtigt som nogle IT-sider men dog fordobling år for år, og klart som nr. 2 på www.chart.dk under hovedgruppen "Hobby og Fritid" , og det er uden en masse reklame, ansatte osv., og det har JEG det nu godt med.

VI skal nok forblive, og efter ThomasB har fundet et nyt forum med meget lavere pris kan jeg overkomme det selv som pensionist, og nej, jeg er ikke i nærheden af det endnu - men jeg er også realist, og alle de indlæg som man kan søge i er guld værd også om 10 år, så siden skal nok bestå, som det altid har været meningen. Tidligere råd er svære at finde, men på LDS kan du søge år tilbage for at finde lige det du skal bruge - og husk så at bruge "søg" funktionen. Det var den oprindelige mening, og det gælder fortsat.

Men vi har ikke de store armfagter på siden, men ønsker at udvide støt og roligt, og med dem vi har lyst til at have med, og som falder i tråd med sidens form for at snakke sammen - og det tror jeg på i længden - og derfor må I gerne henvise til alle de andre gode sider I har lyst til på LDS, og aldrig vil i se jeg sletter dem i "konkurrencens ånd", for de er ikke konkurrenter, men medspillere som er meget velkomne, for er vores side ikke god nok, skulle fanden stå i at opretholde den.

Omvendt kan man undre sig, for prøv lige at nævne LDS på flere af deres sider - I vil aldrig se indlægget - det er det der gør forskellen på dem og os.

Og som jeg har nævnt tidligere mange gange - så prøv at skriv www.lavdetselv.dk og se hvor I kommer hen, og det skriver jeg igen for 3. eller fjerde gang kun fordi jeg synes det er for primitivt, at søge "medlemmer" på den måde, men deres side er da god nok, det er et spørgsmål om moral og etik.

Sådan er LDS'ere ikke - vi giver og modtager af et godt hjerte, og taler pænt til hinanden..... grundfilosofien på siden - og sådan har det nu virket i 3 år og tak for det.

Mvh. JørgenE
Hej smile

Og her kan man se HVOR vigtigt det er med smilies smile

Mvh ThomasB
biggrin smile sad :o :lol: 8) :? :shock: :x tongue :oops: cry :wink: :roll: :twisted: :evil: :| :mrgreen:
Sorry ! biggrin

Mvh. JørgenE
Jeg kan da rigtig godt forstå at Jørgen er glad for det skabte forum, og det med min fulde forståelse... Noget der bare virker og så uden alle de mange reklamer og med en almindelig privat økonomi som baggrund. FLOT 8) og hvis jeg forstår Jørgen ret uden at den private økonomi har lidt specielt under det 8) endnu flottere 8)

Venligst Njord :roll:

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis