Batteri til Bosch, 14,4 volt

Min Bosch batterimaskine, 14,4 volt, har efterhånden ligget stille ret længe pga døde batterier. Nogen der har erfaringer med de forholdsvis billige batterier købt hos batteribyen, batterishoppen?


Jeg kan alt - når det lykkes.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg mener de skulle være ok, men kan det betale sig i forhold til at købe en ny maskine med batterier.

Vi prøver igen, i morgen --
Hvis det er et HN-MI batteri maskinen bruger, kan det absolut ikke svare sig hvis maskinen ikke har en affektionsværdi for en.

Er maskinen med Li-Ion batteri kan det muligvis godt betale sig. Men det er naturligvis afhængig af hvad du skal give for pakken. De uoriginale har man før tider fundet bedre end et orginalt !!!

Men tit og ofte kan man få en flunkende ny maskine med både en eller to batterier på tilbud for næsten ingen penge. Du skal her huske på, du får en nyere teknik på maskinen end den du nu har.

Kan fortælle dig jeg sidste, øh forrige år købte en 18 volts maskine med metalgear og to 2 Amp batterier for den nette sum af kr. 899. Man skal bare slå til når tilbudet er der. En god ide, kunne være og google den maskine man meget gerne vil have.

Pøj pøj med dit valg. :-)

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Batteribyen, eller ebay.de er gode ste4der at købe uoriginale batterier til en god pris. Billigst er det dog at købe dem på ebay.de og så længe de afsendes fra tyskland, eller et andet EU land, koster det kun fragten at få det hjem. Ingen told eller moms.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis