Malet væk - ser ud som ikke kan tørre

Hej ..

Vi fik bygget hus i 2010, og der er en indervæg, som er ved at gi os grå hår.
Den er nu malet 7 gange siden 2010, men stadig ikke til tilfreds resultat.
Det ser ud som om at der er felter på væggen, som ikke kan tørre.  (bagsiden er op ti et værelse, så der er ikke kulde den vej. (Der er gulvvarme, og altid godt varmt)

Det er kun den ene lille væg i hele huset som driller.

Væggen er af gasbeton, som er fuldspartetlet, og derefter monteret tapet af malerfilrma.
Den er afrenset flere gange.. 

Her de sidste par dage har jeg forsøgt med male den igen... Denne gang 3 lag (med mange timer mellem hver gang.. (De andre gang har den tørret i flere dage, inden den blev malet 2 gang)

Der er hver gang brugt forskellige farver (alle i glans 10), fra enten Flugger, eller tilsvarende.
Altid er der brugt proff ruller / pensler fra farvehandler.

Se vedsendte billede (Hvor væggen har tørret) 

Nogle gode råd ?

Sidst fik jeg at vide at en maler, at væggen nok ikke var gennemtør - Det er nu 3 år siden, så håbede at resultat så bedre ud denne gang ;((

Gpd weelemd.

 


Med venlig hilsen

Thomas

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ville nok beklæde væggen med paneler,de fås i flere forskellige udførelser.Problemet er så,at vælger du paneler med en glat overflade,er det svært at male dem i en anden farve.Jeg har selv gjort det på en væg der var beklædt med hessian,der som bekendt er meget svær at fjerne,uden der ryger mere med når man forsøger at rive det af.Men det er selvfølgelig en smagssag,men du er problemet kvit. m.v.h.optisana

bh
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også