Samle Ivarplank over klemliste?

Hej

Jeg skal til at beklæde mit skur med Ivarplank. Skelet er bygget op af lodrettet 45mm reglar og derpå vindpap, som får en standard 50mm klemliste. Derpå skal Ivarplanken så sættes fast, men deres monteringsvejledning skriver at der skal holdes min 20mm skrueafstand fra hjørner. Hvordan får jeg bedst monteret en samling over sådan en klemliste - der er jo ikke meget plads til skruer?

VH
Carsten


 

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
kan du ikke montere en regal mere lodret i hvert hjørne eller måske en trykket lægte

 

Tak for svar. Det er dog ikke i hjørnesamlingerne, men i samlingerne på de lige vægge (plankerne er 360 cm og skuret er 700 cm). Men jeg tror jeg monterer nogle 25*100 trykimp. terrassebrædder som klemlister - så er der da nok at skrue i.

VH
Carsten

 

Tak for svar. Det er dog ikke i hjørnesamlingerne, men i samlingerne på de lige vægge (plankerne er 360 cm og skuret er 700 cm). Men jeg tror jeg monterer nogle 25*100 trykimp. terrassebrædder som klemlister - så er der da nok at skrue i.

VH
Carsten

 

Tak for svar. Det er dog ikke i hjørnesamlingerne, men i samlingerne på de lige vægge (plankerne er 360 cm og skuret er 700 cm). Men jeg tror jeg monterer nogle 25*100 trykimp. terrassebrædder som klemlister - så er der da nok at skrue i.

VH
Carsten

 

Go ide, hvis du ikke vil have flydende stød. Det gir mindre spild

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis