Hvad er en rimelig husleje ?

Yngel nr 1 og 2, samt undertegnede har købt en båd, som vi vil bruge vinteren på at renovere.

Vi har fundet et nedlagt malerværksted (autolakerer) som passer godt til formålet. Blandt andet en stor port som båden kan komme ind og ud af.  -Dertil et lille værksted til værktøj m.m. i alt vel 180 kvm gulplads med højt til loft og en kran til at løfte ting med.

Men hvad skal vi tilbyde i husleje ? Ejeren som er gået på pension siger bare at vi skal komme med et rimeligt bud. Alternativt lejer han det ud til nogen bilfreaks ;-)

Så hvad skal vi byde ? Jeg tænker selv på 2 af de lange/måned + forbrug af el/vand m.m.

Perioden vil være fra Oktober til ca April næste år.


Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
... godt tilbud - specielt i momsfrit område. Men med 180 kvm havde du jo mulighed for en båd mere og gi manden dobbelt - så bliver han møj glai

 

De 180 kvm er en ok plads. 8 meter i bredden ( båd ca 4 meter bred + stillads, 10 meters længde + stillads ) Tager jo en del plads. Dertil skal indrettes et værksted til maler og glasfiber arbejde. Så bliver der ikke meget plads tilbage til diverse ting på det resterende gulvareal. Prisen er aftalt til at jeg køber og installerer en varmepumpe i god kvalitet, som jeg har fået for at pille den ned. Så bliver alle vel glade - ikk` ;-)

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
Svært at sige. Er det på Rådhuspladsen i Kbh. eller i Hanstholm ?

Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"
Kig på hans postnummer. Her er nr-plader et unødvendigt onde

 

Tja, Uldal. Din seriøsitet er der da ikke til at tage fejl af......

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også