Påfyldning af salt i Bosch opvaskemaskine??

Hej

min opvaskemaskine, bad om salt i dag. Jeg skruede låget af nede i bunden af maskinen, og hullet var fyldt med vand. Jeg skal vel ikke bare hælde salt ned i vandet eller??

Jeg har lige brugt maskinen til at vaske filtre fra emhætten og der er godt nok noget snask i filtret, som jeg selvfølgelig har fjernet. Kan den have fået fedforstoppelse? Den vasker fint nok op.

Med venlig hilsen

Helle


Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du hælder bare opvaskesalt i hullet, så hjælper det ....

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
Det kan let blive 1 - 2 kilo før den er helt fyldt. Og det har ikke noget at gøre med emhættefiltre, det er tilfældigt at den netop mangler salt nu. Skulle du ikke have nok til at fylde den, går det nok alligevel, så går der bare kortere tid inden det igen bliver aktuel.
Vi bor et sted hvor vandet er ret blødt så vi behøver ikke at fylde salt i afkalkningsanlægget.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Super tak, jeg hælder salt på, ned i al vandet.

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

Det virkede :-) Lampen lyser ikke mere. Tusind tak for hjælpen

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

Annonce
Bravo Helle jeg skal vist også ha' kikket på min om der er salt i den'

Go' sommer til jer alle.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis