Pudse hus

Hej folkens. Jeg skal til og ha pudset mit hus og ville høre om der er nogen herinde det ved hvad den slags måtte koste.

Det drejer sig om min stueetagen der er Ca 140 kom med vinduer. Huset bliver sandblæst inden arbejdets påbegyndelse.

Prøver lige og smide et billede op
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

du trykker på >åbn editor< så er der et ikon til venstre hvor man kan indsætte billder.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Hej, - har du overvejet hvor meget løbende arbejde du skaffer dig selv? et gammelt(går jeg ud fra)hus - er ikke umiddelbart beregnet til pudsning.. du risikerer (sagt af egen, og venners erfaring) at du skal rep-pudse og male hvert eneste år herfra.. det er "træls"
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Ja ved godt der kommer noget løbende arbejde. Som facaderne er nu ser de ganske forfærdelige ud med meget synlige fuger mellem stenen. Huset er bygget af en slags nazi beton.
Det der er allerede malet, så der kommer ikke ekstra vedligehold, hvis du laver det rigtig-,

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Skrevet af <a href='http://www.lav-det-selv.dk/Medlemmer/Profil/userid/44281' class='af-profile-link'>ev elmand</a> på 28-05-2016 23:34
Det der er allerede malet, så der kommer ikke ekstra vedligehold, hvis du laver det rigtig-,


Ja der er maling der fra de sidste 65 år
Jeg kan desværre ikke se billeder her... Udkanten er ikke beriget med trådløst netværk.. Men min egen erfaring med et malet gammelt hus er at det er dårligt at pudse/vandskure. Lav nogle fede detaljer i stedet for.. I Hardiplank feks og mal det andet igen
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også