Hej Sjanten
Overfladerust og gravrust er altid træls, Men der er hjælp at hente.
Sandblæsning er det bedste til at fjerne rust med. har man ikke den mulighed så er Dinitrol RC 800 Rust konverter den bedste løsning.
Brugsvejledning
Brug en stålbørste til at fjerne løs afskalning maling og rust, fjerne eventuelle høje overflade toppe ved slibning og derefter vaske underlaget med en affedter for at fjerne olie og fedt og andre urenheder. Det er vigtigt at man ikke fjerner alt rust da rusten er en vigtig faktor for at RC 800 giver en kemisk reaktion.
Når Rc 800 er tørret så vil jeg give den en k1 syreprimer når den er hærdet færdig vil jeg vandslibe det hele.
efterfølgende maler du det med en ordentlig autolak i den farve som bilen har.
Hvis du ikke kender prolan så skal du bruge lidt tid på at læse noget mere om den på dette link.
http://www.metal-supply.dk/product/view/119893/prolan_lanolin_korrosionsstop_naturprodukt#.Vykm2YSLRhE
For det er et af de bedste produkter som er på markedet i dag. Det stopper selv gennemtærede huller med at ruste mere. Men det er ikke beregnet til at male oven på.
Jeg har et komplet sæt med de omtalte produkter.
Vil du vide mere er du velkommen til at ringe eller skrive.
Mvh. Allan Levisen
AB Svejseteknik Aps
Tlf. 22 46 31 31
e-mail
[email protected]