pris på forankringsgrunder

Nogen som ved hvorfor forankringsgrunder et sted koster 250 kr. for 10 liter og andre steder f.eks 150 kr. for samme mængde.

Er der forskel i kvalitet på dette.

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
ja og nogle skriver færdigblandet og andre kan fortyndes .......

jeg har ofte brugt den fra Jemogfix og fortyndet med 1 : 1 med vand når jeg grunder vægge efter spartling og før filt/væv.......

men husk at du må ikke spare på det ....... men det må heller ikke være blank når det er tørt ....

....god arbejdslyst..

....... g.lykke...........

Den pris jeg sammenlignede var begge nogle som ikke skulle fortyndes når der skulle males. Flere af dem kan fortyndes når det er til tapet / væv, men i min situation skal jeg male og så kan de ikke fortyndes.

Jeg forstår svaret som at jeg lige så godt kan anvende den billige fra Jem og Fix.

uanset hvad de skriver på microgrunderen fra JemogFix vil jeg altid fortynde den som beskrevet til tapet .......
risikoen for at få det for stærke er efter min erfaring for stor ..........

....god arbejdslyst..

....... g.lykke...........

Der er selvfølgelig forskel på billig og "dyr" microdispers/forankringsgrunder.
Der er jo også forskel på lim. Forankringsgrunder er jo en slags lim så det næste du påfører væggen, hæfter godt fast. Hvis det er en dårlig "hæfter" hæfter det næste ikke så godt fast som den "dyre"
Oftest kan det ikke betale sig at spare på kvaliteten.
(ADMIN: Reklame slettet)
Den vi sælger er en tyk geleagtig konsistens som er meget nem at rulle på. Hvis man fortynder dem bliver den jo tyndere, og effekten med den tykke gele, forsvinder jo så bare...

Mvh
Michael Haahr
Malermester


Malermester Michael Haahr


Web: www.maler-maling.dk

Det handler om at du skal være vågen når du køber ind. Du kan finde mange ting fra samme producent, af samme kvalitet og i samme mængde, som har et prisudsving på 100% fra den billigste til den dyreste.

Kvalitetshåndværk til en fair pris - altid fast pris iht. tilbud - www.ViFixerDet.nu
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også