Plet hvid-male/lakerer trægulv

Hej

Vi har lige fået lagt gulv og der er et enkelt sted, hvor der er en samling, som er meget iøjenfaldende.

Der er en lille niveau forskel i samlingen og da gulvet har fået noget hvid overflade behanding og ultra mat lak, så  ser man det rigtig meget, da der er stor farve forskel fra overfladen på planken til endestykket på planken.

Jeg tænker så, at for at det ikke skal være så iøjenfaldende, at tage en smal pensel og male det endestykke med noget hvid, samt noget lak efterfølgende. Altså det samme som er på overfalden af planken.

Mit spørgsmål er så, er det en god ide? Vil det kunne lade sig gøre?

Mvh
Stefan

 

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
er det ikke bedre at tage en træklods og en hammer og banke gulvet ned på plads ?

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Skrevet af Rolias på 10-03-2016 16:53
er det ikke bedre at tage en træklods og en hammer og banke gulvet ned på plads ?

 

Tror ikke det vil kunne lade sig gøre? Det er massive træplanker med fer og not og jeg går udfra, at hvis jeg banker på den ene, så vil den anden gå med ned, da de jo sidder sammen.

 

det er vel værd at prøve

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

ja jeg ville prøve med lidt maling og en pensel................. og masser af tålmodighed ....... det kan godt tage tid af få flot .........

....god arbejdslyst..

....... g.lykke...........

fejl !!!!


Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også