Klikgulv begynder at åbne sig (sprækker)

Hej derude.

 

Jeg har et problem med det nye klikgulv jeg lagde for 5 måneder siden. Det er begyndt at åbne sig i endestykkerne nogle steder. Jeg har ellers haft gulvet liggende i rummet i den foreskrevne tid, og klasket det hele op til flere gange inden jeg satte lister på. Jeg mistænker at jeg måske har kørt lige hårdt nok på med gulvvarmen, men det er junsteret ind nu. Spørgsmålet er så; hvad gør jeg med de sprækker jeg har fået. Er det den sure løsning, og pille fodlisterne af igen, og klaske brædderne sammen, eller findes der en anden løsning?

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej
Husk gulvvarmen max må være 25 grader ved trægulv og 28 grader ved klinkebelægning ellers sker det som du forskriver.
Hilsen Martin

Med venlig hilsen
Martin H.

Bygningskonstruktør / Energikonsulent
Skitsering - Byggeansøgning - Udbud - Tilsyn og byggeledelse.
Projekt,- projektering- og byggeledelse.
Arkitektfirmaet ARKIdesign ApS
Skrevet af Den Studerende Bygningskonstruktør på 29-01-2016 00:27
Hej
Husk gulvvarmen max må være 25 grader ved trægulv og 28 grader ved klinkebelægning ellers sker det som du forskriver.
Hilsen Martin

Hej Martin

 

Det ved jeg, da jeg jo skriver at det allerede er sket :-D

 Gulvvarmen er også justeret ind nu. Spørgsmålet går på om jeg kan rette de sprækker jeg allerede har fået uden at pille mine fodlister af

 

 

er de enkelte gulvplader ikke monteret med not og fer i enderne? Hvis de er, kan du ikke slå dem mere sammen. De ER vel godkendt til gulvvarme? For det er varmen der har fået pladen til at løfte enderne. Prøv at pille en række op ved væggen og check om ikke de er krumme. Hvis de er skal de limes i samlingerne, men der vil stadigvæk være at mærke at der er en samling

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis