tapet/væv buler ud

Nogen der kan fortælle mig hvorfor mit væv/tapet buler ud i samling?

Er der en måde jeg kan fixe det på?

 

 

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg har samme strukturtapet - og visse steder samme problem som du viser på dine billeder. Jeg har prøvet at lime det fast igen, men det holdt ikke længe. Kloge hoveder siger, at man med en sprøjte, med kanyle, kan føre nyt tapetklister ind bagved. Problemet tror jeg bare ikke løses på den måde. Mit tapet er malet flere gange, og er udtørret i forkert facon.
Jeg regner med, at der ikke er meget andet at gøre, end at sætte nyt tapet op.
Men glæder mig da til at se om der er andre der kan komme med den gyldne løsning :-)

Hvorfor det gør det? Det er fordi der ikke er smurt nok klister på ved kanten, da det blev opsat.


 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Den type har jeg også i sommerhuset - dog uden problemer som dine 

Det er miljøvæv, der er limet op - det kan med forsigtighed løsnes uden det går i stykker og så kan du prøve at lime igen - men som nævnt er det ikke sikkert at det holder. Du skal bruge vævlim - ikke alm. tapetklister.

 


Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Hej Partyman.

Har du selv sat dette tapet/miljøvæv op?
Ved du hvad der er inde bagved på væggen? Evt. gammelt tapet eller en spartlet væg?

Du kan godt prøve at presse lim ind bagved. Du kan købe den omtalte sprøjte med kanyle (kæmpe stor) i jem&fix. Den koster ikke ret meget :-) Med den, kan du få lim ind bagved, uden at ødelægge tapeten.

Er det miljøvæv skal du bruge vævlim og er det tapet (hvilket det også kunne være) skal du så bruge tapetklister.

God arbejdslyst
Mvm
Michael Haahr

Malermester Michael Haahr


Web: www.maler-maling.dk

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også