E-byggeri +/-

Hej LDSere

Har tidligere lavet indlæg om naturstensfliser, nu det så kommet til jeg har valgt hvilke fliser jeg skal have, Black Galaxy.

Har fundet fliserne ved et firma der hedder E-byggeri.dk

Er der nogen der kender det??

Skal siges at jeg har fundet flisen til samme pris andre steder også, Falkegranit, Flisemanden.dk og Indiagranit.dk.

Nogen indput fra jer kære brugere?


Venlig Hilsen
Rønbo
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kik også på fragtpris og pallepris og om det koster en formue, hvis de selv skal hente pallerne retur.

Jeg købte fliser sidste forår, det var billigst i det lokale XL, når alt var regnet med.
Fliserne var lidt dyre, men gratis fragt, og jeg kunne selv aflevere pallerne.

Vi prøver igen, i morgen --
Se hvad folk skriver om dem på trustpilot. Det plejer jeg altid at gøre når jeg skal handle et nyt sted. Det mest interesseante at læse er jo de negative, der kan man ofte hurtigt danne sig et indtryk af om det er kunden selv der er en klaphat, eller om firmaet har ignoreret kunden, eller givet desideret dårlig service.
https://dk.trustpilot.com/review/www.e-byggeri.dk s

Brug kun trustpilot som en retningslinje. har hørt mange historier om at firmaer kan få fjernet dårlige omtale, og at der er nogen der køber gode anmeldelser. Læs selv lidt rundt, og se om de virker troværdige.
Og ellers google firmaet, og se hvad du kan finde som andre mennesker har skrevet om dem på nettet. Der finder du hurtigt de dårlige ting, hvis der er mange af dem.
Jeg er helt klar over at der er andet end bare flise prisen som spiller ind

Og ja har tjekket thrustpilot, men jeg er mere til den uredigerede sandhed
Derfor jeg spørg her inde

Hellere betale nogen tusinde mere også alt spiller

Venlig Hilsen
Rønbo
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis