Sølvkræ

Hejsa

Jeg er simpelthen så træt af at have sølvkræ i vores hus, aner ikke
Hvor de kommer fra i næsten alle rum, vi har laminat gulve (plastik underlag ) da der er beton under, vi har en luftfugtighed på 30/40 procent jeg har fjernet laminat gulv i det ene værelse da vi ombestemt os mht at have et tæppe der istedet, jeg lånte derfor lige en tester for at måle beton fugtighed som også var ret lav, nogen der kan komme med et godt bud på hvad de så kommer af for de kommer fra sprækken mellem gulv og panel, og er det noget jeg skal Være urolig for,?
Huset er fra slut 70. Selv ved vores brændeovn som er varm er de fremme om natten
Har jeg bare nogen hårdnakkede kræ?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du har sikker en papkasser et eller andet sted og der gemmer de sig.

Det skal nok lykkes
Heller ikke skoæsker i klædeskab

Det skal nok lykkes
Nej Ingen papkasser
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Alt er nærmest knastørt, også på loft (har fået ny dampspærre på loft i forbindelse med 2 lag nye gipsplader i hele hytten,)
Ingen utætte rør har fået trykprøvet rørene i huset i forbindelse med en udskiftning af noget vvs
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Var de der før dampspærre blev sat op.

Det skal nok lykkes
Umiddelbart ved jeg det ikke. Der var dampspærre på før også, samt gulvtæppe i hele huset, vi har pillet meget ud af huset og renoveret det, ( måske de kan komme ved radiator rør? Stikkontakter fra gulv? Kan der være kulde bro der der giver anledning til at de kan leve der?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
De lever hvor der er fugtigt (de hedder sølvfisk). slå det op på google og du kan se hvad jeg siger.

God aften til dig.

Det skal nok lykkes
Ja det er jeg klar over
Og pointen er netop jeg ikke kan finde ud af hvor de kommer fra og hvorfor jeg har dem heehee
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også