Brrrrr brrrrrr Brian

Ham den lange skal vist til at lege Brian. 

Der skal købes ekstra reflekser til traileren, eller rettere, til de homemade ekstra fjelde.

Til påhæng skal de være trekantede, men må man sætte ekstra på, som er runde/ovale?

Nu skal i sgutte spørge hvorfor han vil det, for det aner jeg da ikke en pind om -

hans trailer - hans beslutning.

Eller rettere - min trailer - hans fjelde.


Sniffer  
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Ja, man må sætte ekstra reflekser bagpå, men der skal være et lige antal.

Nej, de må ikke være ovale, de skal være trekantede og E-mærkede.

 

Nu kommer det helt an på hvor Brian påtænker og montere de ekstra reflekser.  Sætter du Brian til selv at læse reglerne, opgiver han sikkert før ..............  Et link til regelsættet finder du her: www.trafikstyrelsen.dk/~/media/Dokumenter/01%20Syn%20og%20koeretoejer/03%20Regler%20om%20koeretoejer/01%20Regler%20om%20koeretoejer/Detailforskrifter/DfK2012.ashx  

PS. Hvis traileren er lovlig nu hvad angår lys og reflekser, behøver han ikke gøre mere når han monterer et sæt begærlighedsfjelde på efterløberen.    

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Takker - han er allerede "omvendt" så nu bygger han drivhus til mig i stedet for.


Sniffer  
Skrevet af Sniffer på 03-01-2016 19:44

Takker - han er allerede "omvendt" så nu bygger han drivhus til mig i stedet for.

Ja så har han det også skønt i den kulde vi har nu.   

Husk lige og hold ham rigeligt forsynet med den hjemmelavede sprit til indvortes brug.   Det skulle nødigt gå så galt, du skal have ham placeret oven på kakkelen for og komme i kontakt med stakkels Brian igen. 

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af Nitter på 03-01-2016 20:29
Ja så har han det også skønt i den kulde vi har nu.   

Husk lige og hold ham rigeligt forsynet med den hjemmelavede sprit til indvortes brug.   Det skulle nødigt gå så galt, du skal have ham placeret oven på kakkelen for og komme i kontakt med stakkels Brian igen. 

 

1. Brian hedder  Peter.

2. Peter er da viking og går rundt i t-shirts om vinteren.

3. Min viking nægter at røre % udover rom kugler.

4. Har ingen men vil gerne ha' en brændeovn - til driverten forståes.

 

 

Nå, hvordan havnede teksten så der???

 


Sniffer  
Skrevet af Sniffer på 03-01-2016 23:15

 

 

Nå, hvordan havnede teksten så der???

 

Højst sandsynligt som følge af en betjeningsfejl fra indlægshaverens side. 

  1. Så kalder jeg Brian for Peter, indtil det svedes ud igen. 
  2. Nåå som om det er noget, bader jævnligt her om vinteren nede i fjorden. Is er absolut ingen hindring for en vandgang. 
  3. Bvadder, man skal da have en gippernakker til en god gammeldags marineret sild på en højhellig søndag. Alt andet er menneskeplageri.  
  4. Hør, hvad for en uorden. Er "vikingen" ikke ude i korte ærmer og snekkererer på fruens nye drivhus ???  Han har da ikke tid til en sådanne unødig kold indretning.    

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis