høj radiator ved vindue?

hej alle og godt nytår!

 

Jeg skal have nyt køkken og er stødt på et problem med den eksisterende radiator, da radiatoren står, hvor jeg gerne vil have køkkenskabe. Radiatoren er lige nu placeret, under midtersprossen, ved vinduet til højre. Radiatoren er ca. 200cm lang. På billedet ses mit drømmekøkken, og jeg havde tænkt mig at placere radiatoren til højre for det dobbelte vindue og benytte mig af en høj "håndklædevarmer lignende radiator". Der er forresten mere plads imellem vindue og dør, end tegningen viser. Men jeg kan ikke finde links til en sådan radiator på nettet. Nogen der kan hjælpe mig her? Jeg ved godt at jeg ikke undgår kuldenedfald fra vinduet, men jegtror ikke at jeg har andre muligheder. Konen ønsker ikke at radiatoren bliver bygget ind i skabert så der vil være en rist i køkkenbordpladen... så jeg må tænke alternativt. Nogle erfaringer med dette?

 

P¨å forhånd mange tak!!

 

 

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej. Jeg prøvede hurtigt under google billeder at skrive:" radiatorer design". Der kom en del frem, bla udenlandske sider. Priserne er vist lidt høje, men dog et bud.

mvh. og godt nytår

Hans
Mange tak for jeres svar! Vi havde også overvejet gulvvarme, men er gået væk fra det igen på grund af forskellige årsager.

Men fandt denne her

http://m.hedestoker.dk/radiator-purmo_vertical.html
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis