Glemt Apple ID

Nu må jeg have hjælp! Jeg har ikke glemt mit apple id,men min MAC vil ikke godkende det! For at lave et nyt id,kræver Apple at jeg først skriver det gamle??? Og det nytter jo ikke noget,når de ikke vil godkende det.
Hvad gør jeg så?
Håber at høre fra de kloge.
Mvh. Tommy

 

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan prøve her: https://iforgot.apple.com/password/verify/appleid. Der kan du både få tilsendt kodeord (for at se om det matcher), og du kan få hjælp til at "huske" dit id.
Tak for dit svar,men det er det samme jeg har kørt i ring på hele dagen i går.Som jeg også skrev,skal man skrive sit appleid for at komme videre,og det er jo et problem,når de ikke godkender det jeg har haft det sidste år.
Er der andre der har et bud?

 

Prøv at angive din mail og få sendt dit ID, så kan du prøve at få koden til ID'et
Prøv nu at gøre som der foreslås. Du skal agere som du har glemt dit kodeord og gå ind på linket vist ovenfor. Lige under kassen til at indtaste AppleID i står der "Glemt dit Apple ID ?". Der trykker du så og så vil Apple forsøge at finde dit Apple ID ud fra bla dit navn, emailadresse mv.

Hvis du tror det er din MAC der driller, så prøv at logge ind via iPhone, iPad eller PC.
Hej alle

Har nu sendt mail til apple support,med min mail adresse og en alternativ mail adresse. Så nu venter jeg spændt på et svar.
Tak for hjælpen.
Mvh. Tommy

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis