LED Lys

Hej igen

I forbindelse med at jeg skal have lavet andre små ting på min triler  tænkte jeg på at montere LED baglyd - er der nogen der har erfaringer med det? Hvad skal man evt. købe?


Ja, jeg ved det sgu ik´ - 10 tommelfingre og 11 tæer :D
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Du kan købe mange forskellige, og ledningsforbindelsen er de samme, ment de samme farver, men sikre dig at de er E.mærket, så er der ikke problemer med syn

Skrevet af njord på 12-11-2015 21:29
Det kan laves uhyggelig simpelt.. nemlig at man køber et fix og færdigt sæt der blot monteres med magneter....
Vi har det på en FDF trailer og det er OK.

MVH Njord

Argh, med magneter tænker jeg ikke - kan ligeså godt lave det ordentligt

Havde tænkt på noget i stil med dem her: http://www.trailerfix.dk/shop/46-diode-lygter/33291-rund-diode-baglygte-roedhvid/ - men det er jo ikke ligerem fordi man kan se tilslutningen på billederne

 

 

 


Ja, jeg ved det sgu ik´ - 10 tommelfingre og 11 tæer :D
skal måske lige sige at dr blev forsøgt med alm erstatnings lygter først.. en så passede hullerne i blikke tikke osv... Faktisk er det en OK læsning. De sidder godt på bagvangen og sidder også godt fast.

MVH Njord
Der er også MINDST 3 forskellige stik typer der anvendes på bagsiden af diverse lygtehuse. Her er det vigtigt at man får den samme som til ledningsnettet.

Ud over den klassiske med skrueterminaler inde i lygtehuset.

Når du så er i gang, overvej om ikke du skal skifte til 13 polede stik på både trailer og bil?
De virker bare meget bedre og det er sjældent du ikke får forbindelse. hvilket ikke er ukendt med de gamle 7 polede. Og skulle du træffe en 7 polet trailer.. ja så hav et mellemstik med bag i bilen.

MVH Njord

MVH Njord
du kan også kigge udenands, og spare en hel del penge http://www.ebay.de/sch/i.html?_sacat=0&_nkw=anh%C3%A4nger%20led&rt=nc&LH_BIN=1&_trksid=p2045573.m1684

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis