Paneler

jeg har en gammel vesterbrolejlighed hvor der er høje paneler.

Desværre mangler der penel på den ene side af gangen.
Hvor skaffer man høje paneler fra? er det noget man kan få lavet uden det koster vildt meget?


c",)
Sofie
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Sofie og velkommen, jeg kan se du er ret ny på siden !

Du må beskrive din epaneler lidt nærmere for at få et svar.
Eller bedre sætte et billede ind på siden her.

Der er forskellige typer paneler, nogle er lavet med rammer og fyldninger andre er sammensat af profilerede brædder og andre er blot finerplader der er klæbet op på vægen og kantet i toppen og evt hjørner med en profileret liste..

Den type der er opbygget af profilerede lister har vi været igennem for ikke så længe siden, men dog før sommerferien. Der er mange lebverandører af disse profilered brædder og de har et specielt navn som jeg ikke lige husker..

Men prøv lidt med vores velfungerende søge version, her på siden..

Venligts Njord 8) og velkommen på siden 8) en glad bruger 8)

MVH Njord
prøv at kig ind til http://www.genbyg.dk/ på nørrebro, de har til tider brugte paneler, der blot skal slibes og males.

John Bo smile
hej....
du skal tage til den tømmerhandel der ligger på holgerdanske vej på frb for de har et meget stort udvalg af fodpaneler til en billig penge idet at de har deres egen listefabrik her er et link til dem hvor de har et on-line katalog http://www.dreiager.dk/
og så er de ovenikøbet meget kunde venlig.... og nej jeg arbejder ikke hos dem jeg har bare fået en kanon rådgivning og betjening mange gange
VH
Bjørnen

Bjørnen

Smil og vær glad.... husk det nu.....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også