Opbevaring af div. materialler.

Hejsa.

er ikke sikker på af kategorien er rigtig, men here it comes

hvad har folk af gode / dårlige kreative løsninger på opbevaring af eks. lægter - plader og andet godt, som man jo altid har liggende i stører elle rmindre mængder. 

 

er selv indehaver af et efter eget udsagn, alt for lille værksted desværer uden hanebånd osv. til og lægge ting på.

så i lange tider har div. materialler blot været opbevaret på et par paller på gulvet hvilket jo fylder lige rigeligt.

 

hvad gør i andre med begrænset plads, står tingene bare i hjørnet og afventer til det skal bruges ? 

Taljer i loftet så der kan hæves / sænkes og spares gulvplads. ved hjælp af en fancy kreativ funktion ?

kom frisk med både jeres gode/dårlig løsnings forslag. eller bare ider i har tænkt over kunne være smart

det er selvfølgelig godkendt med billeder af folks løsnigner 

 

12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg Har lavet en "gren reol" i mit have skur, her kan der ligge brædder mv i 5 meter længde.
Så har jeg loft i min carport, der kan et vindue i gavlen tages ud, her kan så være op til 7 meters længde, samt et utal af andre ting, jeg har en loftlem med stige inde i carporten.

Hvis jeg har gang i noget byggeri, har jeg tingene i carporten, og i garagen som jeg også bruger til værksted.
Plader og rester har jeg "klynet" op af den ene væg i garagen..

Jeg har i min garage plads til at stille plader op af væggen, fordi den ikke kan udnyttet til andet, hvis garage porten skal kunne åbnes.
Lister ligger oven på mit skab...
og når der skal bygges tager jeg gulvet i brug...
Men derudover har jeg lavet en reol i haveskuret, hvor jeg kan have brædder og stolper der er trykket træ. 

 


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
ja plader op af væggen er også en klassiker her, grundet 2 porte og desværre en begrænset dybde
Svejse e grenreol sammen, det giver plads til meget. Den kan hænges op på væggen.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Annonce

Jeg overvejer at bygge sådan en svend  

Men ved ikke om det er besværet værd, for hvor tit bliver den flyttet?


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Den er da super fed kunne faktisk være et sjovt projekt hvis man kunne finde lidt tegninger osv. 😆
Den er da super fed kunne faktisk være et sjovt projekt hvis man kunne finde lidt tegninger osv. 😆
Ja smart hvis man har pladsen til det, men den fylder jo ret meget..
Har bygget nogle supersize hyldeknægt af 2x4 reglar som er boltet på væggen i garagen. Der kan ligge ret meget træ på.
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis