P Skive, ikke valgfri starttid.

Så på tv2 nyhederne at en person havde fået en p bøde for at holde på et idrætsanlæg hvor der er p begrænsning. Han stilte sin p skiv til tidspunktet han ankom (kl. 10 mindes jeg). Det skulle han ikke have gjort. En eller anden regel siger at den skal sættes til kl. 09.00 for det siger loven for pladsen. Det var sådan jeg forstod historien.

Men hvad gør os med elektronisk p skive på sådan nogle pladser.

MVH


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af PeterR på 16-08-2015 11:31

Så på tv2 nyhederne at en person havde fået en p bøde for at holde på et idrætsanlæg hvor der er p begrænsning. Han stilte sin p skiv til tidspunktet han ankom (kl. 10 mindes jeg). Det skulle han ikke have gjort. En eller anden regel siger at den skal sættes til kl. 09.00 for det siger loven for pladsen. Det var sådan jeg forstod historien.

Men hvad gør os med elektronisk p skive på sådan nogle pladser.

MVH

 

Der er noget du har misforstået. Man skal aldrig sætte p-skiven til før det tidspunkt man ankommer, men på p-pladser hvor restriktionerne gælder efter man kommer, skal den sættes frem til pågældende tidspunkt.

 

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Så også det indslag, og fattede hat og briller...
Mener at de sagde at han kom kl.8 og var ude igen 10.15. Men på skiltet stod der 3 timers parkering mellem kl.9 og 16.
Historien var så at han havde fået en bøde fordi han havde stillet skiven til kl.8 og da han så kom ud kl.10.15 så havde han fået bøden. Han skulle have stillet skiven til kl.9 fordi skiltet siger at der skal sættes skive mellem 9 og 16 og ikke kl.8 da han kom................
Velkommen til den virkelige verden 


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Ja historien er som Henrik gengiver, og det er fuldstændig gak i låget. Ja hvad gør dem med elektronisk skive ? ? ? Det kunne have været sjovt om de havde tænkt på det og stillet spørgsmålet til "eksperten"

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Reglerne er jo sådan skruet sammen at skiven i dette tilfælde skal sættes til klokken 9.00.
Hvordan det gøres står sikkert i brugsanvisningen.

René

Jeg lever af at huske, men den der Henrik, der havde jeg vist lige en abseance som vi siger i min branche.

Ja det var en større omgang. ALB69 du har ret, den jeg har kan, det er kun lidt under 96 gange den skal tælle op så. Godt nok smart....... NOT.


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Annonce
Er så glad for min manuelle (damuelle) P-skive.. den sætter sig på det tidspunkt, JEG bestemmer...
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hi hi jeg er glad for at være cyklist.... der kan man parkere stort set alle steder, uden at skulle bekymre sig om hvad klokken er...

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis