tandlæger i udlandet

G-dansk.dk
G-dansk.dk
Postnr: 7500
G-dansk.dk G-dansk.dk

Ja men så har man brugt 1000-1500 i brændstof - og 15-20  timer i en bil retur. Så vælger jeg nok et fly til 75,- og så er man der på 1 time

g.lykke
g.lykke
Postnr: 6670
g.lykke g.lykke

ja en time plus de 2 timer man skal ankomme til lufthavnen før afgang  plus ventetid på bagage mv ......   ......... og nej jeg bruger bestemt ikke 1500 til 2000 kr  til brændstof ............ plus at jeg har min bil til at transportere mig rundt hvor jeg vil og når jeg vil ..........   men hver sin lyst ........... 

....god arbejdslyst..

....... g.lykke...........
Elli
Elli
Postnr: 8230
Elli Elli

Hejsa ev elmand

Jeg så du havde fået lavet tænder i Kroatien.

Jeg skal selv derned i September, og tænkte ...hvilke papirer skal jeg sørge for at få med derfra, og dokumentation ?

Elli
AM11
AM11
Postnr:
AM11 AM11

Min lillebror har fået lavet tænder en enkelt gang i udlandet - dette var i Litauen, og han fortryder det noget så grusomt for han måtte få dette lavet om i Danmark. Her hjalp jeg ham så med at finde en tandlæge på Frederiksberg ved navn Tandlægerne på Alhambravej, de kunne heldigvis fikse det til en fair pris.

Mit tilfælde er enkeltstående, så ved ikke om jeg bare var mega uheldig. Synes dog min historie var passende at få med dette indlæg.

Frank Chr.
Frank Chr.
Postnr: 8700
Frank Chr. Frank Chr.

Jeg kender flere der har benyttet ferien i Thailand til at få ordnet tænder derude med godt resultat, og priserne skulle være ekstrem billige.  

Pharfar
Pharfar
Postnr: 4281
Pharfar Pharfar

Vi kører til Polen (Stettin) hver gang vi skal have set på tænderne. Klinikken 'Smaga Dental Clinic' ligger i gåafstand (ca. 30 min.) fra Camping Marina. Vi kører ned på campingpladsen den ene dag, bliver behandlet næste dag, og kører så hjem igen. Super klinik og super behandling og personale. http://www.smaga-dent.pl/dk/index.html

Jeg fik i 2013 6 porcelænskroner og en bro over 4 tænder, plus rodbehandlet en tand. €2720 plus 4 overnatninger på campingpladsen. Og fik hjemme igen tilskud fra kommune og Sygesikringen Danmark. Super resultat og ingen problemer nu på 6. år.

Fra Rostock til campingpladsen i Stettin er der 276 km.  

Allergic to mornings
Vil du være med? Log ind for at svare.

Lignende indlæg

1. bygge matrialer i udlandet?
    Lav-Hus
  2. Er solceller billigere i udlandet?
    Grøn energi og sparetips
  3. Gulv arbejde i udlandet!
    Lav-Hus
  4. Byggematerialer udlandet
    Lav-Hus
  5. Køb i udlandet ??