Citat-knap

Hej

Hvor er citat-knappen, som var ovenover kommentarfeltet i bunden af trådene blevet af?

Med den kunne man markere teksten man ville citere, og så kom den ind i kommetarfeltet. Det virkede rigtig godt. Den nuværende citat-knap, kopierer hele indlæget, og starter den (elendige) gui-basserede editor. Det virker rigtig dårligt. Især hvis man vil indsætte noget tekst midt i en kommentar. Det var let med den anden citat-knap.

16 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af jenshøj på 01-08-2015 11:32

Hej

Hvor er citat-knappen, som var ovenover kommentarfeltet i bunden af trådene blevet af?

 

 

Man kan bare slette det tekst man ikke vil citere, så der kun er den tekst tilbage som man vil citere.  så fungere det fint 

 

 

Der vil jeg nu holde med Jenshyv. Ved og kunne citerer dele af teksten bliver det krevende mere læsevenlig og dermed bedre forståelig. Af en eller anden underlig årsag syntes den finesse desværre og være blevet fjernet fra mange fora.  

Men det kunne da være at Allan kunne finde på noget bedre når han engang vender tilbage efter og have hylet af månen og redigeret sine selfie's som vi ikke har set endnu.  


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af Illisher på 01-08-2015 13:34

Man kan bare slette det tekst man ikke vil citere, så der kun er den tekst tilbage som man vil citere.  så fungere det fint 

Ikke så godt som den gamle knap. Hvis du havde stillet to spørgsmål og jeg gerne vil cirere først det ene, så skrive mit svar, og dernæst det andet efterfulgt så mit svar, så kommer gui editoren til kort, for det er stort set umuligt at få brudt citatet i to.

 

 

 

Skrevet af jenshøj på 01-08-2015 21:00

Ikke så godt som den gamle knap. Hvis du havde stillet to spørgsmål og jeg gerne vil cirere først det ene

 

 

 

 

Det kan nu godt lade sig gøre. Men det er ikke lige så nemt som den gamle funktion

Skrevet af jenshøj på 01-08-2015 21:00

og dernæst det andet efterfulgt så mit svar, så kommer gui editoren til kort, for det er stort set umuligt at få brudt citatet i to.

 

 

 

 

Men jeg er enig, jeg kunne også bedre lide den gamle funktion.

 

Skrevet af Illisher på 01-08-2015 21:22

Det kan nu godt lade sig gøre. Men det er ikke lige så nemt som den gamle funktion

Men jeg er enig, jeg kunne også bedre lide den gamle funktion.

 

Her beviser du jo selv, HVOR uoverskueligt et indlæg kan laves.  

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Annonce
Skrevet af Nitter på 01-08-2015 22:02

Her beviser du jo selv, HVOR uoverskueligt et indlæg kan laves.  

 

 

Jeg kan slet ikke følge dig. Det var da det man kunne med den gamle funktion, som jeg gjorde i mit indlæg ovenfor. Altså citere dele af et indlæg, og svare på spørgsmål undervejs, for at gøre det overskueligt. Hvad kunne du med den gamle citat funktion, som jeg ikke gjorde i mit indlæg oven for?

 

 

Skrevet af Illisher på 02-08-2015 08:22

Jeg kan slet ikke følge dig. Det var da det man kunne med den gamle funktion, som jeg gjorde i mit indlæg ovenfor. Altså citere dele af et indlæg, og svare på spørgsmål undervejs, for at gøre det overskueligt. Hvad kunne du med den gamle citat funktion, som jeg ikke gjorde i mit indlæg oven for?

 

 

Den gamle citatknap "hældte" ikke alle de tomme linier ind i i indlæget, forudsat folk ikke ryster for meget på hånden. Syntes du skulle prøve og se det på en moderne mobiltelefon.  

Kort og godt, du snakker for en løsning som over 98.5% af brugerne ikke vil benytte. 

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af Nitter på 02-08-2015 11:47

Den gamle citatknap "hældte" ikke alle de tomme linier ind i i indlæget, forudsat folk ikke ryster for meget på hånden. Syntes du skulle prøve og se det på en moderne mobiltelefon.  

Kort og godt, du snakker for en løsning som over 98.5% af brugerne ikke vil benytte. 

De tomme linjer kan man jo bare slette, før man trykker "send" Og jeg snakker ikke for nogen løsning. Jeg rettede dig bare ved at sige, at man stadig kan citere på samme måde som man kunne før. Dog skal man selv lige rette det lidt til.

og når jeg læser denne tråd her på telefonen, ser det ganske nemt og overskueligt ud.  

Sådan her ser det ud på min telefon, det er nu ganske overskueligt. Det muligt det ser anderledes ud på din. 

 

Skrevet af Illisher på 02-08-2015 15:15

De tomme linjer kan man jo bare slette, før man trykker "send" Og jeg snakker ikke for nogen løsning. Jeg rettede dig bare ved at sige, at man stadig kan citere på samme måde som man kunne før. Dog skal man selv lige rette det lidt til.

og når jeg læser denne tråd her på telefonen, ser det ganske nemt og overskueligt ud.  

Sådan her ser det ud på min telefon, det er nu ganske overskueligt. Det muligt det ser anderledes ud på din. 

 

Det har jeg vist for lang tid siden svaret dig rigeligt på med en bemærkning om 98,5%.  

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Der er ikke den store forskel på den nuværende citat knap, og den der var der før i tiden. Men du vil gerne have den gamle tilbage fordi op til 1,5% af brugerne på siden bruger den? :p
jeg tror jeg misforstår dig helt, for jeg kan slet ikke følge dig her i denne tråd :p Er det fordi det er svært at bruge den nuværende knap på smartphones? jeg bruger selv desktop computer, og for mig er der ikke nogen forskel.
Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis