Trækasse på tømmerflåde samt SKRIDSIKKER

Hej LDS

Jeg skal have lavet en træboks til min party tømmerflåde. Og ville høre hvad I har af ideer til dette? Den skal være en god størrelse da der skal være plads til anker og mange andre forskellige ting. Først ville jeg bygge den af vandvast krydsfiner og så med noget forstærkning indenvendig. Men kom så i tanke om hvor dyrt finer er, så nogle der har nogle gode ideer?

Udover dette vil jeg gerne have fat i noget skridsikkert materiale som jeg kan sætte på flåden når man vil løbe hen af gulvet for at hoppe ud. Man kan vel bruge sand i maling, men vil tro det gør lidt nas på fusserne, nogle der har ideer til dette?
 

Mvh Niklas


 

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Kasse: Hvad med at købe en kasse i aludørkplade ved Biltema for omkring en tusindkrone. Link

Skridsikring: Sisalløber eller kokosmåtte

1000 er allerede langt over mit budget, mar brugt maks 3k på selve flåden. Den store er heller ikek stor nok desværre
Men tak for svaret


 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

Lav et skelet i lægter og beklæd det med brædder i klink ?

Den bliver selvfølgelig ikke tæt 


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også