Perkins 6.354

Hej til jer alle.

Er der nogen af jer her inde der ved hvor køæevandspumpen sidder på en perkings 6.354 er lidt usikker på det, og har prøvet og se om jeg kunne finde en video eller billeder af det her på nettet men det kan jeg ikke på denne her model. så håber de er nogen der kan hkjælpe mig. de lameller eller hvad de nu hedder har ikke været skiftet i fire år, så det må være på tide, da den ene motor ikke vil gi kølevand. håber i kan hjælpe på forhånd tak...

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Apholm. Det bør være lige ud af landevejen:-)
Hvis du følger slangen hvor saltvandet kommer ind i båden, videre til en oliekøler, derfra i kobberrør gennem sumpen hvorefter de går op i Jabsco pumpen med en gummiimpeller.
Håber du har løst dit problem. Jeg har været hele turen igennem med vores H6.354 med manglende kølevand. Skiftet impeller, lavet ny "knæ" ved manifold, tjekke termostat, skiftet kam i impellerpumpen og slange fra indtag til oliekøler. Får du slet ingen vand igennem?

Mvh Jakob

Tidligere både: Bandholm 26, wiking 21
HEj og tak for dit svar.
Nej får slet ikke noget vand, men har fundet den, kiggede på den anden motor, så hehe har fundet den, nu ska jeg bare ha fundet en der kan komme om bag ved og skifte den impella, for jeg ka ikke komme der om, der er sgu for lidt plads hehe.. menb jeg siger mange tak for dit svar... Hej hej.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis