Velkomst af nye brugere spammer forsiden...

Hey...

Det er jo super, at LDS får en masse nye brugere, men behøver det at stå sammen med indlæggene?

Jeg iriterer mig egentlig over, at disse velkomster tager pladsen fra reelle indlæg, som nu risikerer at blive overset, medmindre man klikker sig ind til den specifikke kategori, hvor indlægget er oprettet.

Kunne man annoncere med disse nye brugere på en anden måde? Eksempelvis med en "10 nyeste brugere" liste ude i siden sammen med medlemstilbudene og gallerierne?

17 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Enig. Jeg bruger også hovedsageligt forsiden til at se, hvad der er af nye indlæg, og vil hellere se disse end nye brugere.
God pointe. Tanken bag et, at give et samlet overblik over alt hvad det sker på LDS. Men jeg kan godt se, at når man bruger det for at følge nyt indhold, så fylder det bare op

Jeg ser på om vi kam lave et filter eller en "Nye brugere" boks nedenunder.

Et spørgsmål: savner I at kunne se flere linjer i oversigten? Altså at der bliver vist flere nye indlæg mv end de nuværende 20?

Mvh. AllanE
Jeg kigger normalt dagligt på siden, og så er 20 indlæg ok. Men springer jeg et par dage over, så kunne jeg godt tænke mig at kunne se flere indlæg.
En knap i bunden "vis flere indlæg" kunne være fint.
Jeg kunne godt savne lidt flere linier. Jeg bruger kun lds på
Mobil, og jeg synes det gamle lds var mere overskueligt end det nye. Der kunne man se flere linier på samme tid uden at skulle fise op og ned af siden.


 

Mener du på forsiden? Før var det en knap der hentede flere linjer/nye indlæg. Men linjerne fyldte ikke mindre i højden end nu.

Mvh. AllanE
Vores indlæg krydsede vist hinanden

Nu forstår jeg hvad du mener!

Mvh. AllanE
Det er lige med at få det formuleret rigtigt jeg ved ikke om det er noget jeg mener der skal ændres igen, det er jo bare fordi jeg har været vant til det andet, og jeg er da også godt på vej til at vænne mig til det som det er nu, men kan man mon få linierne til at fylde lidt mindre, så der måske kunne være lidt mere på skærmen? Eller går det ud over tekststørrelsen så der igen bliver behov for at zoome?


 

Og men linier mene jeg selvfølgelig på forsiden.


 

De der "Lignende indlæg" i bunden.
Er det noget nogen bruger?
Det er som oftest meget gamle indlæg, og der kan vel -? - stadig søges
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis