Montere mors dags platter

Min nabo vil gerne montere mors dags platter på en plade. Udover de gammeldags fjeder fætre man førhen brugte, er jeg ret blank på om man kan få noget decideret til platter/tallerkner.
Nogen der kan hjælpe?mvh


Så! Nu mangler vi bare det sidste. Brugbart udtryk på et hvert tidspunkt i et projekt.

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Man kunne jo bygge en gammeldags tallerken hylde de kan stå i. Så er de også til at tage ned og kikke på bagsiden.
Ellers kunne man være grov og lime dem fast 


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...

I min erindring forekommer der nogle øskner, som var fæstet til et stykke stof med lim på, så det kunne klæbes på platten og hænges op på en billedkrog eller et søm. Er der ikke to huller på bagsiden, som du kan trække en snor igennem?


fase

Hej.

Min svigerinde bruger samlingen af juleplatter som sildetallerkener

mvh


 varmetossen

Skrevet af Klaus Lundstedt på 10-06-2015 00:24

Hej.

Min svigerinde bruger samlingen af juleplatter som sildetallerkener

mvh

Ja og så duer det ikke, at de hænger på væggen samtidig.

 

 

 


fase
Mht at lime dem fast. Hvis jeg var sikker på at de ikke ville andet end at have dem hængende på den plade, så var det klart en go idé. Tænker at limen ik er til at få af igen.
S.Fabrin:Min kammi vil vist ikke ha de synlige kroge. Ellers var det os en mulighed så jeg ville forslå.
Klaus. No offense. Det er fint nok I har fundet en anden løsning. Men vi vil hænge dem op, så kan vi holde os til emnet?
Tror jeg forslå ham at lave l-formede lister som blir skruet fast på pladen. Så de hviler på listen. Så ska det bare være i vater. Ellers er det ufrivilligt muntert køkken.
Tak for forslag.

Så! Nu mangler vi bare det sidste. Brugbart udtryk på et hvert tidspunkt i et projekt.

Skrevet af koldborg på 10-06-2015 10:33
Mht at lime dem fast. Hvis jeg var sikker på at de ikke ville andet end at have dem hængende på den plade, så var det klart en go idé. Tænker at limen ik er til at få af igen.
S.Fabrin:Min kammi vil vist ikke ha de synlige kroge. Ellers var det os en mulighed så jeg ville forslå.
Klaus. No offense. Det er fint nok I har fundet en anden løsning. Men vi vil hænge dem op, så kan vi holde os til emnet?
Tror jeg forslå ham at lave l-formede lister som blir skruet fast på pladen. Så de hviler på listen. Så ska det bare være i vater. Ellers er det ufrivilligt muntert køkken.
Tak for forslag.

Med hensyn til det forslag med at lime et øje eller krog fast, så placeres den inden i den inderste cirkel og ophæng og krog bliver dermed usynlig. Limen kan evt fjernes mekanisk uden at efterlade mærker, da jeg går ud fra, at platen er glasseret også på bagsiden.

 

 

 


fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis