wayfarer

Hallo gæve sejere,

kan man rigge en wayfarer til uden en løjboom? der er nemlig ingen på min, og det ser ud til at der aldrig har været nogle

jeg har en ældre wayfarer, ligner en MK1 men jeg er ikke sikker, der er intet nr på den, og vi fik intet måler brev med da vi købte den.

jeg har intet billede lige nu, men poster et snarest.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg tror ikke der er nogen løjbom på en Wayfarer jolle...

Søg på www.google.com begræns evt til danske sider. for der er mange og der er bl.a. en wayfarer klub.

Så kan du garanteret finde en masse mere spændende materiale om jollen..

Det er i øvrigt en meget sjov jolle at sejle, ikke specielt levende men en maget stabil jolle. Jollen har været brugt til mange spændende og halsbrækkende ekspeditioner.. fx til Island..

Venligst Njord :idea:

MVH Njord
jeg havde (selvfølgelig) kigget på nettet, og fandt ikke svar, derfor henvente jeg mig her...

Det viser sig at mange kapsejlere rigger op uden løjboom.

Der er løjboom monteret fra fabrikken, dog ingen på min

Men er der en der kan poste et billede af mastestolen samt et af hvor hanefod skal placeres på agterspejl,

Det ville unægteligt hjælpe mig en del.
Spørg wayfarerklubben, og se deres hjemmeside der er ret omfattende. Mener den hedder www.wayfarer.dk, men eller kan du søge eller slå op i google eller jubii eller hvad du nu bruger
jeg har selvfølgelig også været der, altså på wayfarer.dk, og læst klasse regler mm, men der er ingen desiderede forum til at poste et sådannet spørgsmål.....

Men af de mange læsere her på siden, er der nok ikke nogen wayfarer sejlere, i hvertilfælde igen billeder!

Men tak for jeres henvisning til google og wayfarer og div søgemaskiner
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis