Min havetraktor vil ikke starte

Hej alle sammen.
Jeg har et stort problem , som jeg håber der er nogle af jer kloge mennesker, der kan hjælpe mig med .
Jeg løb tør for benzin på et tidspunkt og nu vil min havetraktor ikke starte mere .
Jeg kan få den til at køre ganske kort , hvis den får fuld choker .
jeg har haft skilt kaburatoren ad og blæst den igennem .
Det er en craftman 19.5 hk fra 2010.
Håber virkelig der er nogen af jer der kan hjælpe .
Mvh Stefan
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis der er et benzinfilter, er der så gennemgang i det?

Det med at rense karburatorer kan godt kræve et par forsøg før det lykkes, ultralydsrensning er det optimale.
Hvis den kørte perfekt til den løb tør, så tror jeg ikke det er dine ventiler.

Nej, ventilerne er det nu næppe. 

Først kontroller benzinfilter samt du har husket og åbne på benzinhanen hvis en sådanne findes. 

Det var nu rart og vide nøjagtig hvilken model der er tale om. Men mener og kunne erindre der sidder en simpel benzinpumpe på mange af de tocylindrede B&S'er, altså forudsat det er en sådanne kværn der .......................... osv.  

Hvis .......... er den forbundet med en slange ned til studsen mellem karburator og cylinder. Enten er der hul på slangen eller også kan pumpen være blevet defekt. Om ikke andet kan du teste den ved og tage slangen af på karburatoren og derefter tændrørene. Når du tørner motoren på starteren skal benzinen gerne løbe ud af slangen i små "skvulper". Prøv lige det inden ...............    


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis