Utæt blandingsbatteri

Hej, jeg har et problem med et utæt indmuret blandingsbatteri. Nogle der ved om man kan få reservedele til det ?

Eller hvad skal man ellers gøre?

Der står PA-1x 1758/1 b

 


TKN
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Velkommen til LDS.

Luk for vandet og skru dæklet af, tag det med til en vvs/smed eller tag foto af dette, når du har dataerne må de kunne hjælpe dig. (de har jo nogle kataloger og kontakter som vi ikke lige tænker på)

Tror dog at det er af noget ældre dato, så måske lidt svært at finde.

Men forsøg andet kan jeg ikke lige råde dig til.

Lad os høre hvad du fandt? 

Vi kan måske også lære af det.


Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
TorbenKNielsen skrev den 15-05-2015 12:20:26

Hej, jeg har et problem med et utæt indmuret blandingsbatteri. Nogle der ved om man kan få reservedele til det ?

Eller hvad skal man ellers gøre?

Der står PA-1x 1758/1 b

 

 

TorbenKNielsen skrev den 15-05-2015 12:20:26

Hej, jeg har et problem med et utæt indmuret blandingsbatteri. Nogle der ved om man kan få reservedele til det ?

Eller hvad skal man ellers gøre?

Der står PA-1x 1758/1 b

 

 Hej Torben

Fandt du et paknings sæt eller hvad gjorde du ved det problem ?? ved godt at det er 3 år siden nu,men lige nu har min svigerfar det samme problem,så tænker om vi skal lede efter et paknings sæt eller om vi skal den tunge vej med at brække fliser ned og sætte et andet blandingsbatteri op ?? 

Hilsen BO78

Hej. Fandt aldrig noget pakningssæt, satte et nyt blandingsbatteri op. Det gik ikke så galt kun 4 fliser ødelagt og fandt fliser i samme størrelse som det gamle dog med farve nuance. Så bliver det nemt næste gang den skal skiftes.


TKN
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis