BETA: Nyt layout på LDS

Der bliver arbejdet på et nyt layout til LDS for at gøre siden mobilvenlig. I samme forbindelse er der blevet lavet en masse forbedringer i layoutet.

For de nysgerrige og alle der har lyst til at hjælpe med at teste, har jeg lagt en beta-version på nettet.

Ris & ros, kommentarer, fundne fejl mv. er meget velkomne! Skriv gerne løs i tråden her: http://beta.lav-det-selv.dk/Forum/aft/199106

Tak for hjælpen!


Mvh. AllanE
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvor ønsker du svarene?

Her i denne tråd eller i http://beta.lav-det-selv.dk/Forum/aft/199106

Egentlig ville jeg helst have dem ovre på beta-versionen, for så får vi testet dén del også.

Men der er nogle irriterende problemer med beta'en, som gør at den "mister" layoutet på tilfældige tidspunkter. Dvs. det nye design forsvinder og bliver erstattet af et ufattelig kedeligt standarddesign. Det er tilsyneladende et fejl i CMS'et, dvs. platformen som LDS er baseret på. De lover at løse det i næste opdatering, som kommer om en uge. Jeg håber dog at finde en anden løsning, så vi ikke skal vente så længe.

Så indtil videre: Skriv bare her, men vær opmærksom på at hvis beta'en har et gyseligt lyseblåt design med et meget gammel LDS-logo, så er det en fejl - det er IKKE det nye.

Mvh. AllanE
Kan ikke logge ind på beta. Måske fordi jeg ER logget ind her???
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Det bør ikke betyde noget. Får du en fejlbesked?

Mvh. AllanE
OK. Jeg prøvede med mail og pwd, og fik fejl.
Men med brugernavn og pwd lykkedes det.
Men man burde vel også kunne logge på med mail og pwd?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Annonce
Jo, det skal man kunne. Jeg har noteret det og kigger på det.


Mvh. AllanE
Nå ja....årsagen til, at du ikke kan logge ind med emailadressen er, at i beta-versionen har jeg nulstillet alle mailadresser (for at undgå, at der bliver sendt mails ud til uskyldige mennesker mens der testes).

Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis