Bauknecht opvaskemaskine vil ikke vaske.

HJÆLP SØGES!!!!! 😔
Kan man være så heldig at der findes en herinde der har forstand på en Bauknecht opvaskemaskine eller en der evt. kan fortælle mig hvad der er galt med vores. Det kunne være en der arbejder med det til dagligt eller noget 😁
Det er en Green Intelligence og den skriver fejlkoderne F6 E4, 2 sek efter man forsøger at starte et vaskeprogram.
B om hjælp hurtigst mulig da jeg gerne vil vide om det kan laves. Jeg hader at vaske op i hånden og opvasken hober sig op med 5 personer i hjemmet.
På forhånd tak. 👍
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Velkommen til!

Hvis du kan lidt tysk, kan du prøve at se her:
http://forum.electronicwerkstatt.de/phpBB/Ersatzteile_Reparatur_Geschirrspueler/geschirrspueler_bauknecht_gsik_5240_di_zeigt_f6_und_e4_im_wechsel-t121173f58_bs0.html

Som jeg tyder det, kunne det være vand i bunden af maskinen. Jeg har været ude for det samme med vores Bosch, og fik det råd her inde af bruger Chr., at trække maskinen ud, og vippe den bagover i en vinkel på 45 grader. Det betød, at der kom nogle få centiliter vand ud af den.
Så kunne den igen, indtil den igen fik lidt vand ind i bunden. Jeg tror årsagen var, at omløberen, der spænder saltkarret, eller hvad det nu er, fast inde i bunden af kabinettet, der ikke var spændt optimalt.
Men søg på nettet: Bauknecht, kode F6 E4, så kommer der noget frem, du sikkert kan bruge.

Føler med dig!

Med venlig hilsen
ktm

 

Tusind tak for dit svar.
Jeg har efter lang tids asen og masen fået Maskinen igang. Jeg fandt noget snask i den da jeg skilte nogle ting ad 🙈
Nu satser jeg på at fremtiden som opvasker er sat på hold 😉 7 9 13 og bank under bordet 😂
Mvh Janni.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis