Du skal først og fremmest have forbindelse til sattelitterne, mener min. 3 stk.
Ja, det er helt rigtigt, der skal naturligvis være fri adgang til sattelitterne,. ;-)
men når GPS'en efter 40 - 50 kilometers nogenlunde upåklagelig kørsel, pludselig - langt ude i ødemarken -
altså hvor der er fri 'himmel', og ikke noget der umiddelbart ser ud til at kunne skygge, eller hindre forbindelsen til sattelitterne,
- - pludselig meddeler at GPS forbindelsen er mistet,
et blik på strøm-måleren, siger fuld opladet, + stikket er isat cigartænderen,
- Billed af det omtalte sted :
http://peecee.dk/upload/view/449422
http://peecee.dk/upload/view/449423
så er det ikke fordi jeg har pillet ved noget,.. slået sattelitter fra / til, eller 'pillet' ved andre fy fy knapper,
mit eget gæt er at det skyldes en hardware / softwarefejl, - men det er kun et gæt (mit gæt)
derfor påtænker at indlevere den til tjek / eftersyn / rep. under garantien,
men ville lige høre om andre har lignende erfaring,
Hvorfor jeg gerne vil høre om andre har lign. dårlig erfaring, !
skyldes at jeg har haft problemer med et kamera (mærkeligt nok også GPS delen)
modellen før var der ingen problemer med,
men forretningen siger at hvis der ingen fejl er på kameraet, skal jeg betale et eftersyns-gebyr (vist nok 3 - 400 kr)
Hmm,.. det kan jo være svært for mig at vide om det er 'standart' om en nyere model er 'født' med en ringere GPS.