Tøjet kryber

Hej.

Jeg er blevet gjort opmærksom på, at en af hverdagens trivielle oplevelser er blevet løst.

Det er ikke tørretumblerens skyld, tøjet kryber, det er KØLESKABET

mvh


 varmetossen

27 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Nu du siger det.  Havde godt nok hørt det før, men det gav da alligevel igen noget motion i smilemusklerne.  OG det er jo altid dejligt.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Skrevet af Klaus Lundstedt på 09-04-2015 21:39

Hej.

Jeg er blevet gjort opmærksom på, at en af hverdagens trivielle oplevelser er blevet løst.

Det er ikke tørretumblerens skyld, tøjet kryber, det er KØLESKABET

mvh

 Nå, gik ellers her i min uvidenhed og troede, det var det der styrer madindgangen til kroppen der var synderen.   

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Hej.

Jeg tror det var Oscar Wilde der sagde: Jeg kan modstå alt, undtagen fristelser !!

Og det kan også være noget så lavpraktisk som mængden.

mvh


 varmetossen

Så lige i tv avisen - du skal bare have en maveknap....

Udvikling af embedded elektronik til industrielle løsninger: www.FAVetronics.dk

Hej.

Ja, og så kan jeg endda cykle de 6 km til hospitalet, men det slanker, og så kan jeg måske spare de 60.000,- hvis jeg tager nogle ture medens jeg tænker

mvh


 varmetossen

Annonce
Jeg troede seriøst, at det var kalorierne, der sneg sig ind i klædeskabet om natten, og krympede tøjet - men tak for oplysningen ;-)

UHA - jeg så også den med maveknappen - hvornår tilbyder MacD så at man kan få en plads, med "tilslutning" - så kan man blot æde igennem :-/(
Det er synd for de, der virkelig kæmper, at "nemme løsninger" bliver promoveret på denne måde...

Jeg må så tilstå, at jeg vil hellere være i form (og rund er jo "teknisk set" også en form :-) ) og glad - og kunne grille, drikke et glas vin (eller flere) hygge osv.

- vi når nok alligevel ikke til pensionsalderen - så kan vi lige så gerne nyde livet nu - og nu vil de radigale sætte den yderligere op :-(
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

" Det er ikke hvad du spiser mellem jul og nytår, der feder. Det er hvad du spiser mellem nytår og jul 

Men jeg har også tit undret mig over hvorfor bukserne bliver mindre af at ligge på en hylde i skabet....

Jeg kom i et trænings center, hvor alle de "flotte unge mennesker" trænede, og der dukkede der en mand op med et tshirt med teksten: Jeg har ikke et vaskebrædt... men en tørretumbler !

Tak for et godt grin, dem kan man aldrig få for mange af.  


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...

Hej GardenGirl.

Fra dette ophøjede stade, pensionsalderen, kan jeg oplyse at efter årelang diæt på piskefløde, hang til guldbajere, rødvin til det danske kraftfoder holder jeg 177 cm - 80 kg, nåh ja måske + lidt som regel og godt helbred, så har du nok chancer for at komme i mål

Fortsat god dag.

mvh


 varmetossen

Tak Klaus - jeg må prøve at tro på det så... men hvis ikke vi når dertil, så har vi i det mindste haft det sjovt - at leve mens man kan ;-)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Der er yderligere 17 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis