Slidt gulv

Hej

 

Jeg sidder med et paket gulv som er ved at være slidt diverse steder

Og jeg har tænkt mig at plet lakere gulvet, men ved ikke rigtig noget om lak og hvordan jeg skal gøre. Det vill enok være bedst at slibe hele gulvet og så lakere, men det kan jeg altid gøre den dag jeg flytter, men lige vil jeg gerne få gulvet til at se nogenlunde godt ud igen.

 

Jeg sidder meget på en kontor stol som har været skyld i disse slidtager.

 

Hvad kan jeg gøre her ?

 

 

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan ikke plet-lakere gulvet med et godt resultat til følge. Det skal slibes helt ned, og lakeres forfra, før det dur...
Giver Aaroe ret, du får det aldrig usynligt, men hvis du alligevel har planer om af få gulvet slebet ved fraflytning, så vil jeg lave en plet rep, hvis du kan leve med af du vil kunne se det, mere for af du ik ødelægger gulvet mere, for hvis du har lavet gennemslid nu, så blive det kun værre hvis du ik får det lukket med lak, beskidt gulv vaske vand, vil lave misfarvning, og i værste tilfælde vil du slide så meget af trægulvet laver splinter, og det bliver bare dyre af få det repereret når du flytter..!
Ja det var noget i den stil jeg tænkte..så pyt med udsmykningen, der skal alligevel slibes gulv ved fra flytning. Med mindre jeg bor her til jeg dør

Men hvordan skal jeg bære mig af med plet lakering og hvilken lag skal jeg vælge osv ?
jeg kan jo altid teste på et lille stykke gulv bag en dør eller noget hvor man ik ser det.
Nej der står intet om gulv lak type, men det kan jeg da skrive en mail til boligforeningen og spørge.

Når jeg så har fundet den rigtige lak hvad skal jeg så gøre ?
Har du en opskrift på hvordan jeg skal bære mig af med plet lakeringen ?
Og hvilke redskaber som er bedst at bruge.

Hvis du kan hjælpe mig og svare på dette så bliver jeg glad
Og kan jeg bruge dig som hjælper "fagmand" til dette projekt. Så jeg ikke laver noget forkert
Jeg har fundet lakken..hvordan skal jeg gøre ?

Køb et stoleunderlag så din kontorstol ikke yderligere ødelægger gulvet...

Så kan du jo altid få lavet hele gulvet ved fraflytning som du skriver 


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis