powermax pro sabotage alarm

Hej

 

Jeg har et powermax pro alarm system med en udendørs sirene MCS-710.

Batteriet i sirenen var dødt så jeg skiftede det, desværre får jeg nu konstant en alarm med Sabotage alarm i sirene. Hvordan får jeg slået den fra.

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej

ved dækslet ind til batteriet sidder der en kontakt som fortæller alarmen at nogen vil afbryde sirenen - den kontakt er i stykker eller har dårlig forbindelse eller du har sat dækslet forkert

polobjørn


"AUTOELEKTRIKEREN"
Switchen til lågsabotage i denne sirene er piv ringe! Tjek at den bliver påvirket, når låget monteres korrekt!
Hvis det ikke hjælper, kan du prøve at gå i teknikermenu og ud igen, det afstiller også fejl der måtte være, såfremt de kan afstilles!

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Tak for svar det vil jeg prøve efter påske.

Jeg har desværre ikke koden til montør menu, kan man resette den uden at resette hele boksen.
Nej.

Default master- og teknikerkoder er 8888 og 9999

Har du prøvet med dem?

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Fik fat i montøren som heldigvis kunne huske koden.

Generelt synes jeg ikke at powerpro max er særlig brugervenlig men mit er også fra 2007.

Findes der ikke mere brugervenlige systemer i dag, så et "sikkerhjem G5" hos wupti. Ikke specielt dyrt, men ved ikke hvor godt det er.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis