Hvad er det

Har lige overtaget hus hvor denne ting går gennem væggen og ud i køkkenet hvor den stopper ud i luften. Er der en der kan fortælle mig hvad den bruges til? 

 

 


Vil selv :-)
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det sidste billede er meget småt. Noget køl eller en brændstofledning? Har du fjernvarme nu? Det kunne måske være fra en sløjfet olietank?
Interessant installation du har erhvervet dig.
Det ligner nogle fittings man bruger i køleanlæg
Det sidste billede er formentlig din vandmåler og forhåbentlig er tilslutningen lavet på "din" din side.
Hvad kan sådan en så forsyne ?
Måske et amerikanerkøleskab eller hvis den sparsommelige LDS'er har været på spil, en opvasker, da han lige havde de fine fittings liggende. Det sidste kræver jo også et afløb så hvis ikke der er det i nærheden, er det jo nok ikke det.

"Hvis du laver arbejdet ordentligt første gang, behøver du ikke lave det om"

Tak for svar

Det billed med gul væg går røret ned i mit hovedvandrør og igennem væggen der fører ud i køkkenet. De andre billeder er hvor røret kommer ud. Derfor kan det ikke være noget med et fyr.
Studsen er i 40 cm højde fra bordpladen og ca. det samme fra køkkenvasken. Jeg har lige revet fliser ned derfor ser væggen sådan ud

Gi'r det mening?


Vil selv :-)

Uanset hvad det har været brugt til så bør man altid afmontere installationer der ikke bruges mere. Der må kunne sættes en prop i den fittings nede ved vandmåler.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Mange tak
Så kommer det ned.

Vil selv :-)

Sad og tænkte på resterne af en gammel bygasinstallation der nu er sløjfet. 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Hej.

Nitter, brillerne. Det er sjældent set at gassen kommer i vandrørene

mvh


 varmetossen

Skrevet af Klaus Lundstedt på 21-03-2015 21:20

Hej.

Nitter, brillerne. Det er sjældent set at gassen kommer i vandrørene

mvh

Øjjjj Klaus. Det lille billede havde jeg sgi ikke set ordentelig på.  

Så er det hermed fastslået at det ikke er en gammel bygasinstallation. 

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Hej igen

Nå jeg lukkede for vandet ved hovedrøret. Prøvede at skrue den af i det gule rum. Der kom en dråbe af noget gamle olieholdig vand. Holdt vejret lukkede øjnene og tænde for vandet igen. Da jeg ikke blev våd på ryggen konstaterede jeg at jeg kunne ånde frit og åbne øjnene igen.
Dog ved jeg stadig ikke hvad dælen det er for en dingenot.

Tak for hjælpen
Tina

Vil selv :-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis