Afdækning af indbygnings cisterne

Jeg skal til at lave en kasse omkring en indbygnings cisterne. Den skal mures op i gasbeton og der kommer et låg på toppen som man kan kommer til vand og varme rør som står bag cisternen.

Spørgsmål er hvor tæt jeg kan bygge kassen op på selve cisternen foran?

Betjeningspanelet kommer ikke til at sidde i midten på cisternen, men derimod ude til højre (mod højre væg).

Skal det være muligt at komme til den lille kasse på cisternen (markeret med hvid pil), nu hvor jeg placere betjeningspanelet ude til højre?

 

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Eller sagt på en anden måde, må jeg mure kassen til betjeningspanelet inde, nu hvor jeg alligevel skal bruge et ekstern betjeningspanel?
Hej, hvis jeg forstår dig rigtigt, så får du trykkerknapper som skal sidde i væggen du laver i gasbeton, så derfor skal din indgang til cisternen sidde lodret istedet for vandret som den er nu, og du kan bare skærer den til i højen. Gasbeton skal sidde helt tæt på metallet på cisternen så der ikke er mellemrum mellem metal og gasbeton.
Håber det kan hjælper det jeg skriver

Ja netop.

Men jeg går ud fra at jeg helt kan fjerne den kasse? Jeg vil tror at den bruges til at monter betjeningspanelet i, hvis man ønsker det front eller top.

Og ser ud til at man kan tilgå det hele fra toppen, hvor jeg laver et låg.

 

Hvis jeg var dig vil jeg bruge den, som beskyttelse af din indmad, du kan jo skærer den til så den næsten er plan med metallet.
Og lige en lille kommentar til din returventil på gulvvarmen, synes den skulle flyttes inden du lukker det inde, ved godt det virker nu, men den dag der skal rep. På det, så bliver vvs-manden træt af sit liv
Ja, helt enig. Jeg er i gang med det :-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis