Elektriker søges

Hej jeg står og mangler en elektriker til at monter ca. 4-5 stik kontakter.
Da jeg har prøvet en af de får 3 tilbud hjemmesider. Men en latterlig høj pris på 8500kr. Vil jeg prøve her hvis nogen kan give er fornuftig tilbud på opsætning/montering af de kontakter/afbryder. Ville det være skønt det er i Kbh og omg.

Mo
16 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Mono.

Og velkommen her på LDS.

Skal de blot udskiftes med de gamle er prisen nok noget i overkanten. Men skal der trækkes nye kabler o.s.v. tror jeg du skal være godt tilfreds med tilbudet.

Hej Jørgen tak for dit svar der skal installeres nye kontakter
Nogen af stederen er det heler klart næsten dvs den er indmuret med dåse så der skal bare en kontakt til 2 steder mangler dåse til kabler er trukket. Vi overtager lejlighed fra en der ikke fik færdig gjort sit projekt

Mo
Skrevet af Mono på 27-01-2015 21:34
Hej Jørgen tak for dit svar der skal installeres nye kontakter
Nogen af stederen er det heler klart næsten dvs den er indmuret med dåse så der skal bare en kontakt til 2 steder mangler dåse til kabler er trukket. Vi overtager lejlighed fra en der ikke fik færdig gjort sit projekt

Hvorfor ringer du ikke bare til en elektriker og får det lavet på timeløn? Det er jo næsten umuligt at give tilbud på, uden at arbejdet er nøjagtig beskrevet. Alene at der i dit indlæg står en 4- 5 stikkontakter, beskriver ikke den nøjagtige mængde, der skal udføres.

 


fase

Skrevet af <a href='http://www.lav-det-selv.dk/Medlemmer/Profil/userid/24559' class='af-profile-link'>S. fabrin</a> på 27-01-2015 22:47


<p>Hvorfor ringer du ikke bare til en elektriker og får det lavet på timeløn? Det er jo næsten umuligt at give tilbud på, uden at arbejdet er nøjagtig beskrevet. Alene at der i dit indlæg står en 4- 5 stikkontakter, beskriver ikke den nøjagtige mængde, der skal udføres.</p>

<p> </p>


Skal vi ik antage at han har gjort dette og selvfølgelig - alt andet er da dumt - fået et prisoverslag.

Håber du finder en der kan hjælpe - for det lyder da alligevel pebret

Mvh. Christian M
 

Kan ikke rigtig se hvor meget mere man kan beskrive et par steder skal der kun monteres fuld stikkontakt
Og 2 stedere skal der installeres fuld stikkontakt og indmuringsdåser da kabler/ledninger er trukket.
Med fuld stikkontakt mener der det hele ramme osv. Der er kun huller med og uden dåser. Resten mangler :-)

Mo
Annonce
Men nu læste jeg at det var mængden der var problemet. Men som udgangs punkt kunne man vel tag det højste antal der blevet skrevet. Og hvis der er flere en hvad jeg husker er det vel heller ikke en dårlig ting for den pågældende der skulle udføre opgaven men bare til din info. Så har jeg skrevet mail osv. Til div. Elektriker men det åbenbart for lille en opgave til de gider at svare tilbage da det påbegynder arbejde er halvt færdig
Men S. F tak for det god råd

Mo

Kunne jo også tænkes at hvis det er den tidligere ejer der har trukket kablerne, at en elektrikke så ikke ville røre det med en ildtang.

Self. Det har du ret i det kunne være men alt det her er sådan set uden emnet der blev postet. Og det ser mere ud som om der kun kommer kritik eller gode vejledning som fra dig Jørgen jeg kender ikke market mht. Til pris men tror bare jeg prøvet og lede videre et andet sted go aften

Mo

Hej.

Hvad var tilbudets indhold som du modtog på de 8500. ? Det skulle gerne være beskrevet klokkeklart.

For jeg synes det lyder fair i københavn området.

Du mener elektriker med regning ikke?

 


Med venlig hilsen
Martin H.

Bygningskonstruktør / Energikonsulent
Skitsering - Byggeansøgning - Udbud - Tilsyn og byggeledelse.
Projekt,- projektering- og byggeledelse.
Arkitektfirmaet ARKIdesign ApS

Tilsyneladende er det 3 "automatiske tilbud" fra en hjemmesider. Det kan man ikke bruge til noget. Ret henvendelse til et mindre firma, og bed dem lave det på timeløn. Naturligvis er der nogen der vil færdiggøre noget 1/2 gjort.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis