Carport

Hejsa.

Jeg skal igang med projekt Carport hertil foråret. Jeg har ikke fået tegnet den ordenltig endnu, men har en god idé om hvordan den skal se ud.

 

Mit spørgsmål er egentlig meget simpelt.

Der hvor jeg vil bygge carporten, som i øvrigt bliver i træ er der på nuværende tidspunkt jord/græs. Men bilerne har holdt der tit og synker ikke i, desuden ligger det højt på min grund (højeste sted faktisk).

Jeg skal have planet stykket ud fordi det er lidt ujævnt og for at sikre mig et godt underlag, men hvordan gøres det "bedst" og nemmest?

Carporten bliver kæmpe 9x8 m. da der skal være plads til 3 biler og bagsiden bliver lukket af til skur. Skal jeg bare købe stabilgrus og ligge et 5 cm. lag ud og vibrere hvorefter jeg smider perlesten på, som vi har i forvejen. Hvad ville i gøre?

 

 

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Velkommen til

Sådan et arrangement havde jeg den gang jeg havde sommerhus. Det bliver jo hurtigt lidt fedtet, som i det vejr vi har nu, men da du har klaret dig helt uden overdækning, kan jeg ikke se nogen grund til, at det ikke også kan fungere med overdækning, især hvis du leder tagvandet væk fra kørearealet.

Med venlig hilsen
ktm

 

Okay, ja du har jo helt ret. Hvorfor skulle det ikke virke. Jeg har kigget lidt på taget der skal bruges.
Jeg har ikke så mange penge til det her projekt som jeg havde håbet, eftersom der er kommet uforudset udgifter.
Men jeg håber lidt at jeg kan nøjes med Rias glasklar trapezplader eftersom de er super billige

http://www.lavpris-byg.dk/glasklar-trapezplade-p-184.html

Det skal dog siges at der er en masse store træer omkring, ville grene herfra kunne slå hul?
Nogen der har erfaring med denne type tag?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis