Multi detektor

Jeg overvejer at købe mig en multi detektor og vil høre om der er nogen herinde der har prøvet nogen der dur og er præsis nok?

Fussi2002
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan i hvert fald glemme den fra Harald skrald, den er ikke en krone værd

Mvh

Morten

Hej Fussi.

Og velkommen her på LDS.

Jeg ved godt at man aldrig må gå ned på værktøj, men prøv nu lige at tænke over hvor tit tror du selv du vil få brug for dimsen. Jeg kan ikke anbefale dig et mærke, men den koster mere end halvandenkroneogfemogfirs hvis den skal virke efter hensigten.

Hej Fussi
Jeg har Haralds ``topmodel``og den har tjent mig aldeles glimrende , men alt afhænger jo af hvilket behov man har.
Skal du have mærkevarer er Fluke et ef de fine mærker,det er prisen jo selvfølgelig også.
Jeg går ud fra at det er et multimeter du mener.
god jagt

vh. Johnny S.

Johnny cnc

Det tror jeg så ikke lige det er Johnny.

Det han søger er sådan en dims der kan måle om der sidder ledninger skjult i muren, eller hvor lægterne er anbragt i en tapeseret gips væg, kunne også være et skjult vandrør.

Det er nemlig korrekt

Fussi2002

Skrevet af <a href='http://www.lav-det-selv.dk/Medlemmer/Profil/userid/2390' class='af-profile-link'>Håndværkeren</a> på 16-01-2015 11:29
<p>Hej Fussi.</p>

<p>Og velkommen her på LDS.</p>

<p>Jeg ved godt at man aldrig må gå ned på værktøj, men prøv nu lige at tænke over hvor tit tror du selv du vil få brug for dimsen. Jeg kan ikke anbefale dig et mærke, men den koster mere end halvandenkroneogfemogfirs hvis den skal virke efter hensigten.</p>


Haha ved godt det ikke bliver ret tit, men kan bare ikke få nok og har kigget på hilti's PS 50

Fussi2002
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis