Hmm hvor tænder jeg lampen :P

Hej Alle sammen.

Jeg har lige overtaget et hus og har nogle spots ude på terassen, problemet er bare jeg på ingen måde aner hvordan jeg tænder for dem. på loftet kan jeg kune fælge kablet indtil det går ind i væggen herfra er jeg blank. er der nogen måde man kan finde ud af det på? evt noget måler udstyr?

 

Tak for hjælpen


Tak og tak :)
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af DUERDONE på 14-01-2015 17:50

Hej Alle sammen.

Jeg har lige overtaget et hus og har nogle spots ude på terassen, problemet er bare jeg på ingen måde aner hvordan jeg tænder for dem. på loftet kan jeg kune fælge kablet indtil det går ind i væggen herfra er jeg blank. er der nogen måde man kan finde ud af det på? evt noget måler udstyr?

 

Tak for hjælpen

Sidder de omtalte spots i udhænget eller hvor? Det kabel, du kan se, hvor kommer det fra, spotsene? Er der evt en sensor, der tænder lyset?

 

Har du prøvet at spørge den du har overtaget huset fra, hvor lyset tændes?

 

 

 


fase
Man kan nok ikke finde ud af det med måleudstyr (almindeligt måleudstyr) Sidder de på terrassen kunne der være flere muligheder. Hvis ikke Fabrins sidste forslag fører til noget, må du kigge efter afbrydere som ikke ser ud til at bruges til andet. Et eksempel kunne være en dobb. afbryder indenfor i nærheden af terrasse. En afbryder over en stikk. i nærheden af terrasse eller tæt på hvor kabel går ind i væggen.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis