Hul i plastik

Jeg er ved at købe en cv hvor at der er kommet et større hul i plastikken ved trækket . Hvad kan man lappe det hul med så man for et ordentlig resultat uden det koster en formue .
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det nemmeste og stærkeste vil nok være og bruge noget expoxy samt væv. Du kan også godt bruge glasfiber, men det vil kræve du har over 15 grader på arbejdsstedet i mindst to døgn efter  påførslen. Stopper hærdningen på glasfiber på grund af lave temperatur starter den ikke igen modsat epoxy.

Det kan måske lade sig gøre og afmontere stykket ???

Epoxy/glasfiber og væv forhandles af alle bådforhandlere og eks. Biltema.

Er du i tvivl om hwoon de optalte produkter bruges spørger du bare. 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Ok tak for svar . Vil prøve og se om jeg kan afmontere plastikken , det burde være muligt
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Skrevet af Antoniussen på 15-01-2015 18:17
Ok tak for svar . Vil prøve og se om jeg kan afmontere plastikken , det burde være muligt

Ja, man kunne formode det er muligt uden at skulle skille hele vognen af. Det er uden tvivl nemmest og stå med pladen på et bord, end og sidde og rode nede i stjertens højde selv om det jo er muligt at hæve den. 

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Hej

For at kunne styre lapningen, ville jeg lime en skum eller flamingo klods, som er pudset til

fra bagsiden.  Herefter er det lettere at håndtere. Husk hvis du bruger flamingo (polystyren)

så må der kun bruges epoxy.Polyester vil få det til at forsvinde lige så hurtigt som du kan smøre det på . Når du er færdig fra forsiden og hullet er fyldt op, fjerner du skummet og lægger

en glasfibermåtte som lapper ud over hullet , for styrkens skyld.

God fornøjelse

Hilsen Johnny S.


Johnny cnc
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også