B & O xtra speaker link og signal bokse

Hej alle sammen,

jeg har et par gamle men udemærket B & O Beomaster 3500 anlæg som jeg vil tilkoble flere højtalere til i flere forskellige rum (ex. badeværelse, køkken og stue), sådan så 1 anlæg har højtalere i 3 rum som så kan styres seperat fra rum til rum. Jeg har fået nogle "extra speaker link" som kan bruges til at serieforbinde anlægget til flere rum som hver har sit sæt højtalere. Signal link boksen hertil hedder "type 2046".  

Nu vil jeg så spørge om der er en venlig B & O nørd som kan fortælle mig om jeg også kan bruge signal link boksen der hedder "type 2047" og om det måske sammen med nogle "extra speaker link" kan bruges til mit anlæg nr. 2 og de dertilhørende rum med hver sit sæt højtalere?

Som sagt så har jeg flere anlæg og hvert anlæg skal så kunne styre op til 3 rum med hver sit sæt højtalere som man styrer uafhængigt af de andre rum......håber det giver mening!

Hvad er forskellen på "type 2046" og "type 2047", jeg har ledt overalt på nettet uden held. Håber der er en der kan hjælpe mig her, TAK  

  

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg kan se du har spurgt og fået svar på "Beoworld"

Umiddelbart er jeg ikke 112% sikker på en Beomaster 3500 kan køre x-tra speaker link, da det vist var en "skrabet" udgave af topmodellen Beomaster 4500.

Jeg mener apparaterne elektrisk er ens og forskellen er programmet i e-prommen. Den sidder i en sokkel og kan udskiftes, Der skal muligvis tastes en kode ved opstart.

 

Mht type 2046 /2047 er den umiddelbare forskel svjh. at 2047 havde en ee-prom så boksen ikke "glemte" timer og option indstillingen ved strømafbrydelse

 

 

 

 

Tak for info

Det er rigtigt at jeg har fået nogle link til "type 2046" og "type 2047", men jeg er desværre ikke blevet klogere på om jeg kan bruge de to systemer sammen, enten begge typer til det samme anlæg eller evt. type 2046 anlæg nr. 1 med flere sæt højtalere og type 2047 til anlæg nr. 2 sammen med flere sæt højtalere...., ved du tilfældigvis det?

Type 2046 HAR VÆRET sat op tidligere med Beomaster 3500 så jeg ved at det kan lade sig gøre

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis